andilove

Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

Legacy - Del 9 !

Av Andrea - 30 maj 2011 15:45


Del 1 , Del 2 , Del 3 ,Del 4 , Del 5Del 6,Del 7,Del 8

 Ord eller meningar inom "situationstecken" betyder att personen tänker något!




Ord eller meningar efter bindessträck,t ex så här : - Visstvisst! betyder att man 




pratar!




Ord eller meningar inom sådana hära * * betyder att något händer. T ex :




* telefonen ringer* !




Ord som är som vanligt. Alltså såhära :Linda gillade inte maten!




Okej. Det var nog allt du behöver veta! Bäst att vi börjar!


                                                                                 

                                                                                                                                                            Lite senare på natten går hon till en klient. Hon tyckte det var ett så förbaskat onödigt uppdrag(hitta en tandborste) så hon struntade i det och gick hem för att se om hennes utomhusshackbord har kommit.Det hade den!

" Om jag flyttar den där en ruta framåt ....!"

"Ouuh! Dessa jobbiga asfalterare! Kan de inte hålla på någon annanstanns? Zzzzzzzzzzzzzzzzz"

På morgonen så bjöd hon hem Christopher!
Christopher:- Ååh du är så söt Selliebelli(smeknamn)                        -Tack Cristopher!-Så,då är vi ihop :)


-Wohoo!-Det här kommer kanske lite hastigt men vill du bli min fästman?"Snälla säg att han vill"                                                               -Såklart!!!-Ge mig en kram!

-Jag vill inte ha ett ståtligt bröllop! Vi är ju bara 2 små lantliga pinjonärer! Haha!                                                              

-Du  är så roligt! Kom  i min famn!   

Snabbt som attan byggdes ett hus upp! 

Inte för de brydde sig om något annat om varandra!                   

Så snart de hade inrett lite med de 3000 kronor de hade så gick hon på ett mysterie fär att tjäna pengar

 

Plötsligt så fyllde Selena år!

-Wohoho,woho,jag fyller år! Nu är jag vuxen och ansvarsfull !


                             

Så här såg den nya "sofistikerade" Selenan ut enligt henne..Inte för man ser någon skilllnad förutom några rynkor..                                       

Så snart hon kommit hem till det omöblerade hemmet åt hon mat!                                                       

Hon gick och lade sig i deras "möblerade" sovrum! Christopher läste lite recept! 

På morgonen hade fler möbler kommit!

                                

 Morgonen  därefter så började Selena att laga frukost! Eller rättare sagt,brunch

                                             

De åt frukosten i tystnad,sen gick Selena till polishuset och jobbade! Kvar satt Christopher som läste i tidningen! Där stog det att han och Selena gift sig på ett bröllop med höga kostnader! 6 miljoner ungefär!

Han vilade sig lite på sängen ! 

Sen kom Selena hem och de gullade lite!          

                                                                              


























































































 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Skapa flashcards