andilove

Direktlänk till inlägg 15 juni 2011

Legacy - Del 10!

Av Andrea - 15 juni 2011 10:30



Del 1 , Del 2 , Del 3 ,Del 4 , Del 5Del 6,Del 7,Del 8,Del 9v

Zachie-Cyan - han får inget namn i skylten pga en sak ni ser sen

 Ord eller meningar inom "situationstecken" betyder att personen tänker något!


Ord eller meningar efter bindessträck,t ex så här : - Visstvisst! betyder att man pratar!


Ord eller meningar inom sådana hära * * betyder att något händer. T ex : * telefonen ringer* !

 Ord som är som vanligt. Alltså såhära :Linda gillade inte maten!

 Okej. Det var nog allt du behöver veta! Bäst att vi börjar! 

                                                                                   En del bilder har blivit raderade,därför kan det bli konstigt!                                                                                

                                                                                

Ett tag har gått sen senast och Selena är gravid..


  Selena:-Så din hamburgare skulle va utan hamburgardressing och lök?

  Christopher:- Och ketchup!

  -Tråkmåns..

"Och så ska den vara helt stekt,inte en enda rödbit får synas..Vad äter han igentligen??:!"


   Ja Christopher målade och tyckte inte han behövde någon vidare kost!! En riktig målare klarar sig med en juice om dagen tänkte han ofta!   Efter hon ätit så gick Selena hem till någon misstänkt(hon är dektektiv,för er som glömt) och tog sig in!   -Lite fingeravtryck där,lite fingeravtryck här..   Sen gick hon hem och både hon och Christopher sover på dagen,så de sov,och de är inte vampyrer!   1 vecka senare kom de em från sjukhuset,med ett barn i famnen!   -Om du inte talar om vem som är tjuven så slår jag ner dig..Okej,visst jag slår dig!

-Jag säger aldrig! Slå mig hur mycket som helst,kvinna!

-Nu har jag löst fallet,och eftersom det slutade här på styliststället kunde jag styla om mig själv också!  

Hemma tog Christopher ut Zachie på en promenad!

-Vart vill du gå Zachie??

-....

Ja ett nyfött barn kan ju inte prata direkt..      När Selena kommit hem städade hon toaletten..   Sedan lade hon sig och Christopher duschade   Christopher visste att Selena var trött så han tog hand om Zachie,de var ju faktiskt inte han som gjorde allt i hemmet så det var väl bara hans plikt!  

Men riktigt trött var hon inte,för såfort hon sovit klart gick hon ut på dektektivfall!   Sen åkte hon "lufttaxi" :)   Till den allmänna poolen,för att fråga folk om den nya domaren Jamie Jolina..hon spydde där också!  

 Efter   det gick hon till sjukhuset,och kom tillbaka,med en sak uppfattad,hon var gravid,igen!    


                              Slut !!                                                  

 
 
Malin

Malin

16 juni 2011 22:28

Bra del!!!

http://malinssimsblogg.bloggplatsen.se

Andrea

17 juni 2011 09:50

Tack!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Skapa flashcards