andilove

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Andrea - 8 januari 2012 21:01

Jo,nu är det inte Andrea här utan Lilla fröken PetAndi! Ja,stor skillnad mellan Andrea och mig,PetAndi!
Dagens ämne är : Misstolkning blandat med särskrivning
Jag misstolkar nog allting,men det är inte det som är grejen.

Det är två saker som jag stört mig på oändligt länge! Okej,den andra grejen stör jag mig egentligen inte på. Men i alla fall.
Den ene är

Hotmail 

Hur kan man inte misstolka det här genom att särskriva? Hot-mail!
Hallå! HOTMAIL? Vill du hota någon via mail? Kontakta hotmail! 


Den andra är en bloggerskas namn! Det är jättelätt att misstolka det genom särskrivning! 
Det är faktiskt Fannys blogg!  

(Bild från hennes blogg,tyckte det behövdes en bild!)


Jomen kolla fantasims3.bloggplatsen.se

Sen ska jag särskriva det(ignorerar bloggplatsen.se nu)
Fan-ta-sims-3

Det blir ju inte bra! Då kanske man tror det är en simshaters blogg(tills man ser bloggen då!)


(Ta inget illa upp Fanny,det är bara en grej som slår mig ibland(ja,inte bokstavligt slår men du fattar!)! Som man kan misstolka,och dagens ämne var nu misstolka!) 


Man kan misstolka mitt bloggnamn också,andilove kan bli and I love! Haha,en gång hade jag en header där det stod "And I love " med stora bokstäver,och sedan med mindre "andilove" Alltså And I love Andilove :D

 Har ni några misstolkade särskrivningar?


Vi ses när jag,Lilla fröken PetAndi,dyker upp igen!
Med misstolkade hälsningar,

Lilla fröken PetAndi 


Av Andrea - 8 januari 2012 18:50

Japp,för 639 dagar sedan böjade jag skriva dikter när jag hade tråkigt,på min pappas mobil. Och jag gör det forfarande(dock på min egen nu) .  Tänkte bara visa er hur poetisk jag är. Haha.


Aja,idag åkte vi(pappa,jag,Abtin) till IKEA för att hitta en bokhylla till mig. Men jag hade tänkt mig en sådan som jag har nu,för att sätta en likadan under,men den fanns inte kvar. Så jag köpte ingen!
Buhu :(
Ska jag ha 4 st olika bokhyllor? Det blir bara fult! *Snyft*

Förresten,ni får spela mot mig på wordfeud. Jag heter Andilove :) Såg att någon skickat en inbjudan,sen så frågade jag vem det är och hon svarade en bloggläsare :) Det är kul,att få lära känna sina läsare lite,på något sätt! Inte för att jag lär känna dem genom alfapet,men i alla fall :-)



Juste,min mamma köpte en blå kofta till mig från Mango :) Den var söt!

Jo,den är söt i verkligheten!
Andre♥ 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards