andilove

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Andrea - 13 januari 2012 14:52

Haha,börjar inlägget såhär,ett samtal mellan mig&pappa för ett tag sedan(det vill säga 2011)

Pappa: Vet du vilket datum jorden går under på?
Jag: Ja,den tjugoförsta december nästa år 

Pappa: Nej..

Jag: Jahapp,närdå då?

Pappa: Fredag den trettonde januari,för det är otursdagen.

Jag: Pappa,det är Tedas födelsedag..

Haha :)
Men verkligen grattis Teda!♥  Du kommer älska din present av mig. Eller alltså,jag älskar den i alla fall,haha.
På söndag innan jag går till henne så kommer jag blogga ett inlägg med kortet för att se om någon kan lista ut vad jag ska ge till henne. Det är inte så svårt att veta faktiskt. Just nu,genom att ha läst min blogg så är det inte så svårt att lista ut var det är..
Men verkligen stort GRATTIS Teda!

Jag har känt dig i omkring 7 år nu,jättemycket med tanke på att jag bara är 11/snart tolv! 

Det här är nog min favoritbild på mig och Teda,haha:) Första dagen i skolan♥

Jag var tvungen att ta den här bilden,kolla Linn! Haha :P

På mitt födelsedags inlägg för Teda förra året så hade jag klistrat in den här,som både jag och T hade tagit samma på(om varandra) 

5% Vem?
10% Sådär "/
20% Bekanta
30% Kompisar
40% Tycker om dig 
50% Jättebra kompisar
60% Vi föralltid
70% Jag älskar dig
80% Du är min bror/syster I VERKLIGHETEN OCH ANNARS
90% Älskar dig jättemycket
100% Kan inte leva utan dig
110% Du betyder mest!
120% Älskar dig mest i hela världen
150% Vill aldrig förlora dig du är mitt allt

(Jo,jag redigerade den lite nu eftersom jag inte använder förkortningar som mkt osv. Dessutom gjorde jag stor bokstav *suck*)


Nu blev det här ett långt inlägg . Men jag har känt Teda länge. Samma sak med Issa,jag glömde att skriva inlägg på hennes födelsedag ;/ Aja,jag kommer nog gå i samma skola som henne till hösten,så då är det bara att skriva då :P

Två bilder till innan jag nästan avslutar:

Åh!  När vi gått ut dagis :)

Åååh! Så himla söt bild :P Jag sitter där med min docka:P


Innan jag avslutar det långa inlägget:

Jag måste ju berätta om dagen Teda började på mitt dagis!
Hon var jätteblyg! Vilmer(hennes tvilling) gick direkt och lekte med killarna,medan Teda typ ställde sig någonstans på gården. Sen gick jag fram till henne(jag lovar,jag var värsta Nicke Nyfiken. Det är jag nu med,för det mesta) och försökte prata med henne,men så blyg som Teda var sprang hon iväg,och jag fortsatte förfölja henne. Haha :)
Men sen blev vi vänner i alla fall,och det är vi fortfarande!

Grattis Teda♥ 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards