andilove

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Andrea - 15 januari 2012 18:15

I'm back from the party! Haha :P Först så möttes(samlades) vi alla hos Teda,sen så gick vi till McDonalds och åt(men ingen åt kyckling,för den verkar ju vara misshandlad),Teda öppnade sina presenter,sen så åkte vi tunnelbana till bowlinghallen,bowlade(Teda,Issa och Linn vann med ca 10 poäng,men det beror på att jag var superdålig i början,fast sen bättrade jag på mig och fick tredje bästa snittpoäng(av 6 då..men ändå!). Sen så gick vi hem,passade på att ta en gratis cupcake från Cupcake STHLM(genom att gilla på fb),sen gick vi till Vasa Parken och spelade in lite skräckfilm,frös ihjäl oss och skrämde ihjäl oss med hjälp av buskarna och det vi antog var en uteliggare(eller mördare med tanke på filmen vi spelade in?). Men sen gick vi i alla fall till Teda("efterfest"),och vi flummade mest. Jo,det var mening att vi skulle spela in resten av filmen,men det blev inte lyckad.

Sen gick Sofie och vi körde tecknet,blev asrädda för vi snackade skräckfilmer och annat och efter det spelade vi Pippispelet för att lugna ner oss,men med tanke på alla mystiska ljud så gick inte det så bra.

Men sen vågade vi ta oss upp,mest med argumentet att ifall tv:en var avstängd så kunde den där flickan komma ut ur den(någon skräckfilm) så vi såg på tv tills Tedas föräldrar kom,och då gick vi hem :)
Nu 3 bilder från dagen(Oja,jag har många mer,men jag vill inte retas så jag publicerar inte dem ;) )

 

Teda som öppnar sin present från mig  

Tedas present från mig(Hungerspelen såklart ;) )

Bowlingbanan :)


Andrea♥  

Av Andrea - 15 januari 2012 12:00

Tidsinställt

Hejsan! Nu är jag nog hos Teda,och hon ska få sin present.

Men vad är det för present?

    Svårt att gissa va?  ;)

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards