andilove

Direktlänk till inlägg 20 juni 2011

Legacy - Del 11 ! Mitt lyckonummer!

Av Andrea - 20 juni 2011 12:00

Del 1 , Del 2 , Del 3 ,Del 4 , Del 5Del 6,Del 7,Del 8,Del 9,Del 10

  Zachie fick sitt nam i alla fall,det är ju et tag tills det händer! Eller kanske i denna del ..uups,lite avslöjande!

 Ord eller meningar inom "situationstecken" betyder att personen tänker något!


Ord eller meningar efter bindessträck,t ex så här : - Visstvisst! betyder att man pratar!

Ord eller meningar inom sådana hära * * betyder att något händer. T ex : * telefonen ringer* !

 Ord som är som vanligt. Alltså såhära:Linda gillade inte maten!

 Okej. Det var nog allt du behöver veta! Bäst att vi börjar! 

   Så här ser Legacy-huset ut,nio månader efeter Selena blev gravid sist!   Zachie har växt upp till ett småbarn!


Selena: - Vad duktig du är på att spela xylofon"Gjort för småbarn men.."

Zachie:-Hihi :)  "Hungjig!! Mat!! Jaa" (Han tänker på sitt bebisspråk)   Christopher berättar en godnattvisa för Zachie!   Christopher:*Pust* - Äntligen somnade grabben! -Vad anser du om ryktet LamaIQ på Agnes Rybak?? 

 Den frågade:- Jag har sagt i åratal att det inte stämmer! Att ni måste ödsla tid på det nu! Det är flera år gammalt!  - Ojdå! Jag TROR att jag måste till sjukhuset nu!!!   Ytterliggare ett år går sen sist och den nya barnet heter Willie !!     -Så du anklagar Aleysha för att ha snott din bil?? Ja hon är ju faktiskt en pensionerad biltjuv..Jag ska prata med henne!
Klient:- Bra!!
     Hemma så hade Zachie fyllt år,de firade honom tidigare,så nu är han en sexåring och imorgon börjar det spännande skollivet!! -Pappa!Pappa! Titta!! Jag är en rosa Dinosaurie!!


-Ja ser man på! Ditt skrik väckte pappa! Nåja,du är ju bara sex!

2dagar gick och nu är det Christophers födelsedag! Han fyller 60,nu funkar det inte längre med att färga håret! Hans hår blir GRÅTT!


   -Tralallalala! Det är så harmoniskt att vara målare! Jag kan måla vad jag vill !!   -Alltid är toaletten i detta hem smutsig! Dessa män alltså! Okej då..jag går också på toa men ändå!!    - Ah! Vilket lätt lås! Och vilket hem! Alltså,varför gör de inte som jag och köper en tom tomt och bygger ut rummen efter behov!!   -Hmm..sånna här brukar vara lätta-.-     -Hallå!! Nån hemma..  - Ja Aylesha och så tänkte jag så!!


Slut på del 11!!
 

 
 
Holly

Holly

8 november 2011 19:39

Haha! 11 är mitt lyckonummer oxå!

http://vampires.bloggplatsen.se

Andrea

8 november 2011 19:40

Roligt :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Skapa flashcards