andilove

Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

En konstig dröm

Av Andrea - 4 januari 2012 14:35

Okej,så här var min dröm,skriver inte i jag-form utan allvetande-form,med Andrea i   huvudrollen(men vadå,mina drömmar handlar ju om mig!)

Andrea och familjen på semester..
Andrea och familjen(mamma,pappa,Abtin) åker runt i olika länder. Kommer till Grekland,med typiskt hav,klarvita stenhus sida vid sida om det turkosa Medelhavet. De går in i ett hus där Andreas pappas mormor och morfar bor.
Sen plötsligt kör de vidare(efter någon dag där) till Spanien,där Andrea traskar runt på strandpromenaden.
*Hopp*
Andrea och familjen är nu i London,men de hinner inte gå runt i affärer. Andrea hamnar på en skum gata,där en tjej från hennes förra skola är(hela skolan förresten),med en grupp dagisbarn. Tjejen ber Andrea hjälpa henne att bära en soppåse.

*Hopp*
Andrea och familjen är på Londons flygplats(eller en flygplats var det i alla fall) och de stiger på ett flygplan. Verkligen inte ett normalt flygplan,det är väldigt litet och det finns ett fåtal  vanliga "flygstolar". Resten av planet är fyllt med stolar ni kan hitta i Andreas skolmatsal(inte plast,utan trä),och ävet stolar hon hade på sitt förrförrförra fritids.

Andrea och familjen sätter sig snabbt på de fåtal vanliga flygstolar som finns,resten av folket kommer och fyller planet genom att sätta sig på stolarna,de icke vanliga stolarna.

Planet flyger iväg,skumligt och grumligt.

*Slut*

Ja,den var mycket konstigare i verkligheten. Det med planet var konstigast.  Innan *vi* steg på,hade vi som scenen i Ensam Hemma 2,på flygplatsen. Skillnaden var att vi steg på först av alla.


Förresten,om jag ska berätta vad jag har gjort idag så läs här under:

Ja,hur ska man citera det här? Kanske "Var aldrig i närheten av mig,en trasig häftapparat och en bunt papper som ska häftas?"


Andrea♥
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards