andilove

Direktlänk till inlägg 14 januari 2012

Idag har jag..

Av Andrea - 14 januari 2012 22:05

Hmm,lättare att skriva vad jag inte har gjort. Bloggat! Nej jag bara skojade. Jag har inte gjort så mycket så att bloggat är det enda jag inte gjort. Dessutom har jag bloggat! Fast på min bokblogg. Därför kan jag inte ljuga och säga att "jag har inte haft tid". För jag har haft tid. Men ändå inte så mycket. Jag hade tänkt blogga från mobilen,men hade inte batteri.

Att jag hann blogga på min bokblogg är inte samma sak,för där kan jag lätt blogga från mobilen! Jag har ju blogg.se appen.
Vad hände med appen bloggplatsen tänkte göra i oktober? Jag menar,den som skulle släppas under oktober!

Aja,idag vaknade jag klockan tio efter en väldigt konstig dröm(ni kan läsa om den på bokbloggen),samtidigt som min pappa kom in med ett glas smoothie. Jag läste en stund(Ursäkta att man vill bli lite älskad). Eller jag kanske läste Hål i huvudet? Struntsamma.

Jag läste under den större delen av förmiddagen,tills klockan blev tolv ungefär(fast jag hann blogga och så..).

Då skulle jag och pappa ut på stan och fixa mina ständigt trasiga glasögon. De satte lite vax(inte öronvax) så att den skulle hålla sig,sen ska de fixa ett nytt par. Efter det gick vi för att titta lite på jackor,men vi hittade inget.
Så vi gick till Jensens Boffhouse(nej jag tänker inte skriva Böfhouse),och åt lunch. Det tog lååång tid innan maten kom,ifall att ni undrar.

Men gott var det.
Sen traskade vi i alla fall hem(eller ärligt talat,vi åkte buss..) och hemma läste jag ut Ursäkta att man vill bli lite älskad och var inne på datan,men hade ingen lust att blogga.

Runt sextiden så åkte vi till min mormor,och här är jag nu. Mina föräldrar är på bio och hämtar mig om någon timme. Så till dess är jag här.

Har läst ungefär halva Elsas värld,och jag måste medge att den är bättre än ettan. Samtidigt så är den inte direkt bra.
Ja,ifall den skulle bli för dålig har jag Abandon och Hål i huvudet i väskan. Jag vet,jag skulle vara här i ca 5 timmar och tog med mig 3 böcker? Och alla läxor.

Vilket påminner mig,jag borde läsa en stund. Alltså läsa läxor. Vi har tre läsläxor den här veckan,engelska,NO och SO.

Jag vet,det intresserar ju er jättemycket. Och bara för att intressera er lite mer - vi har matteläxa också!

Mina böcker

Andrea

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards