andilove

Direktlänk till inlägg 27 juni 2011

Legacy - del 13

Av Andrea - 27 juni 2011 11:45

Del 1 , Del 2 , Del 3 ,Del 4 , Del 5Del 6,Del 7,Del 8,Del 9,Del 10,Del 11,Del 12

     Lite ändringar eftersom Zachie är död!

 Ord eller meningar inom "situationstecken" betyder att personen tänker något!


Ord eller meningar efter bindessträck,t ex så här : - Visstvisst! betyder att man pratar!


Ord eller meningar inom sådana hära * * betyder att något händer. T ex : * telefonen ringer* !


 Ord som är som vanligt. Alltså såhära:Linda gillade inte maten!


 Okej. Det var nog allt du behöver veta! Bäst att vi börjar! 

   Christopher -Idag är ingen vanlig dag för det är Selenas födelsedag!! Hurra,hurra,hurra,hurra!!!!Grattis älskling! Nu blir du 57! Och du kan inte använda hårfärg längre! Ditt gråa hår kommer nog snart fram !

"Eller inte..vi får se :)" " Hmm! Nu tycker jag att jag borde måla en tavla! Kanske en födelsedagspresent till Selena..Hmm nää! Behöver pengar! Och köparna blir sura!"   Selena åker hem till några människor för att fråga lite grejor med jobbet!   Där blir hon vittne till en vampyrdöd! visst är det synd om simmen som inte drack något blod men stackars baby-barnet!Hur som helst så åkte hon hem! Willie : -OOFTA!! Mamma och pappa glömde och gratta mig!! Bara mamma! Hallå jag finns! Och jag blev tonåring faktiskt! 


Några dagar senare blev Willie överlycklig,för en jättesöt och snäll tjej med namnet Lovisa bjöd ut honom på en dejt till stranden!

Lovisa: - Jag har hört att du är söt,men ingen har berättat att du är så snygg ♥

Willie,som aldrig tidigare varit kär,var förvånad över att sistaårseleven Lovisa ville dejta honom , så han bara stammade något till svar!

-Sssöt...ssnygg..inteee....jag..du..


-Åh! Jag gillar killar som spelar svårfångade,alla killar i skolan är så lättfångade, de vill bara ha mitt utseende,men du Will(smeknamn),du är annorlunda! Kom så drar vi hem till dig innan polisen tar oss! Klockan börjar närma sig 23.00 och jag tänkte att jag kunde sova över! Om det går såklart!

"Sova över..mig..Lovisa..annorlunda.."   Men efter några timmar så slappnade han av och de hade det riktigt mysigt!Men något hände vid gryningens timmar,han blev nervös igen

-LLovisa..vill..du..gå..på skolbalen..mig..? Så mycket lyckades han pressa ut ur sin mun..

-Såklart jag vill Willie! Du frågade ju tidigare om vi var ihop och jag svarade ja!! Jag trodde det var självklart!"Jippieeee!! Genom att lösa det här fallet har jag befodrats till Privatdektektiv!Det bästa man kan bli!! Wihoo"Hemma så blev Lovisa och Willie kärare än någonsin! Och snart skulle det bli bal!-Åhh! Lovisa! Det finns inget vackrare än du! Jag älskar dig med hela mitt hjärta! 

-Och jag dig med mitt! I♥U Willie Legacy !!



                        Slut! Nästa del kommer på måndag! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Skapa flashcards