andilove

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Andrea - 25 augusti 2011 21:16

Ska stänga av datan nu,pappa ska göra smoothie,men bara om jag stänger av :)
Så vi hörs väl imorgon..

Kram Andiii ♥

Av Andrea - 25 augusti 2011 21:07

Du behöver:Lavendel (för lavendelbadsalt alltså)

Grovt salt

Häll upp saltet i en bunkeTa din lavendel. Behövs ganska mycket,om du vill ha mycket luktHäll i dem.Ta bort stjälkarna   Så det blir så här . Blanda!   Häll allt i en glasskål med lock(viktigt)   Stäng burken   Lägg den i ett fönster i en vecka.

Jag vet alltså inte HUR det blir! Man kan använda karamellfärg,men då blir det liksom färg i badet och det vill inte jag. Dessutom blir det kladdigt.

Ni kan ha karamellfärg om ni vill få färg,men för mig gör det ingen skillnad.

Man kan ha i lite vad man vill.

Nu ska jag fixa dagens låt :)

Kram Andiii♥

Av Andrea - 25 augusti 2011 20:35

Hejsansvejsan :) Hur mår ni då? Idag har det varit lång dag i skolan :) Sluta klockan 3.

Var inte ens med på gympan,vår sista lektion, och vägg i vägg med omklädningsrummet satt Issa och Sofie och vänta :D Dock så kunde inte Sofie ses(inte teda heller,hon hade tennis) men jag och Issa gick hem till mig och spela sims,åt sånna här skumgrejer(Teda o Sofie fattar) och gjorde(misslyckade) toast.. Det gick inte att få upp dem från maskinen,på ett sätt som gjorde dem hela.

Men vi hade kul i alla fall.

Vi 4 har dessutom skapat en klubb som heter "Tubbies" :D

Vi gillar ju Teletubbies :D

   Från vänster: Sofie,jag,Isadora och Teda :) 

Gamla tider det :D Skoja bara,var i våras!

Nu ska jag fixa lavendelsalt..Alltså BADsalt med lavendeldoft.

Tar väl typ fem minuter att fixaså jag visar bilder snart!

Kramis:)

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards