andilove

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Andrea - 27 augusti 2011 21:58

HejsanSvejsan bloggen! Nu mår jag bättre

Har idag lärt mig lite av första versen av Selena Gomez A year without rain.

Med hjälp av youtube då..

Ska fortsätta imorgon,nu ska jag krypa ner i sängen och försöka bli frisk :)
Glöm inte smyckestävlingen!!  Skulle bli glada om ni är med :)

Aargh! Blir trött på min dumma lösa tand... De kan väl ramla direkt istället??

Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 27 augusti 2011 20:28

   Framsidan av smycket   Påsen den levereras i.Det här smycket väntar på att komma hem till just DIG!

Var med i min nya smyckestävling :)

För att vara med måste du:
Kommentera att du är med.


För extra chans att vinna måste du:

Gilla inlägget på bloglovin

eller/och

gilla min blogg på Facebook.


Hoppas ni är med  :) Om mer än 5 är med kommer jag nog börja sälja mina smycken jag gjort för låga priser. Den här tog 2h för att allt gled ut. Men nu är allt packat och klart.


Tävlingen avslutas den 7 september,hoppas någon är med tills dess♥


Kram Andiii♥

Av Andrea - 27 augusti 2011 18:08

Hej bloggen. Idag är jag sjuk.. Först Abtin,sen mamma,sen pappa ,sen jag.

Är förkyld,väldigt snorig,ont i magen och så.. 

Har fixat Melindas blogg igen,den raderades men nu finns den igen.

Sen idag har jag tittat på TV,läst,dött,nej jag skoja hehe,har inte dött.

Är så trött så  jag slutar blogga.

Bloggar sen när jag är piggare..

Skrev ett inlägg förut men det kom aldrig fram,därför är bloggen ouppdaterad..

Håller för övrigt på med ett pris för en tävling som kommer så småningom :)

Så håll ögonen öppna och kom tillbaka varje dag för att se om något finns!


Kram Andiii♥ (Alla vet att internetkramar inte smittar :D )

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards