andilove

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Andrea - 3 augusti 2011 21:30

Kanotfärden och lite till - Nummer 1   Alltså,vattnet var äckligt!      vänta,den här bilden ska komma senare!   "Kommer du då pappa.:"   Här skulle jag åka ring!   Spänd för fan!  Hahah :) Min min!

Måste fortsätta med andra inlägg nu!
Hoppas jag har det bra i Frankrike nu!

Kram Andiii! 

Av Andrea - 3 augusti 2011 20:56

     Utsikten från..poolen som är på taket tror jag :)   Den här med:)   Men det här är utsikt från den ena balkongen!   Vädret kanske inte ser topp ut men det var underbart!   Imorse,på långtidsparkeringen.   Ännu mera utsikt :)   Det var jätteskönt i vattnet!   Haha mina fötter:D   Tungväktare Andi :)   Öööh! Varför kommer inte maten?   Jag gömmer ingenting :D   På Nices flygplats!   Hade ingen lust att vara med på bild:)   Men de tvinga mig!  

  Det var alla bilder,alla från idag! Har nyss ätit klart en middag bestående på spaghetti,köttfärssås,sallad och mozarella med tomater! Vi åt den hemma och snart ska vi gå ut! Det har  börjat mörkna nu!
Kram Andiii ♥ 


Uppdaterar nog imorgon,annars så blir det ju ändå en dagens låt!

Av Andrea - 3 augusti 2011 12:23

I vår lägenhet i Nice. Vi kom för inte så länge sen och det är jättenice :) Hoppas ni har det bra där hemma, när jag åkte till flygplatsen var det bra väder! Nåja. Har inget batteri kvar så kram !!

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards