andilove

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Andrea - 26 augusti 2011 22:05

Här kommer Melindas design(de andras kommer imorgon)

   Det är 2 bilder på bilden.. en på headern och en på menyn..

Men bäst ser ni allt om ni går in på : http://myownangel.bloggse 


Dagens låt,har fastnat i mitt huvud: 

Dagens godnattvisa,Jason Derulo . It Girl:

nu måste jag sluta!
Vi hörs imorgon!

Kram Andiii♥ 





Av Andrea - 26 augusti 2011 20:45

Hej! Idag började vi nio och jag kom i stort sett i sista minuten! Men bara man inte är sen så :) Sen idag fick dem i 5a äntligen gå utanför skolan på lunchrasterna så jag,Issa,Sofie och Teda gick till VasaParken :) En kort stund...

Sen efter skolan väntade jag på dem i en kvart,sen gick vi till min gård.

Vi lekte,planerade en sak som kanske inte ens blir av och pratade.

Sen så klockan 20 över 5 ungefär så gick de och jag satte mig framför TV:n och gjorde olika saker. Sen klockan 7 kollade jag på en film och nu så kollar jag lite på Mr. Bean och ska göra designer..


OBS: Teda o  Linn,när ska vi fota er? Jag föreslår hemma hos nån av er för ni har vita väggar och det är lätt att ändra bakgrunden på :)


Nu ska jag göra design åt Melinda,visar allt när det är klart!

Kram Andiii♥ 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards