andilove

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Andrea - 13 augusti 2011 18:24

Ännu en gång  får man väl tyvärr tacka Abtin för han visade mig en låt :)


Kram Andiii♥


Juste,Teda och Linn har skapat en blogg tillsammans :) Måste vara lite snäll och länka dem! http://tedaolinns.blogg.se

Av Andrea - 13 augusti 2011 18:20

VARNING: Denna video har identifierats av epilepsi Åtgärder för att eventuelltutlösa anfall för personer med ljuskänslig epilepsi.

Kram Andiii♥ Juste,överför alla bilder från Nice just nu. Kan komma några senare,beroende på när vi åker :)

Av Andrea - 13 augusti 2011 18:00

Hallå! Hade tänkt se på Battle Of The Idiots(mellan Simpsons Och Family Guy) om det blivit Simpsons , men det blev skitprogrammet Family Guy. Sorry ni som gillar det men det är en härmning av Simpsons.

En fru,tre barn,en hund,gillar öl..Simsons grundades tidigare och är dessutom MYCKET roligare. Men tydligen gillar folk tråkiga program nu för tiden. Synd. Nu blir det 5 timmars Family Guy ;( Sorgligt alltså!

Visst,skulle inte se allt eftersom jag ska äta middag hos min kusin,men det skulle ändå vara kul att få se ungefär EN timmes Simpson!

Nåja,ni som gillar Family Guy får ha skadeglädje om ni vill. Kolla på era dumma program. 

Kram Andiii♥

Av Andrea - 13 augusti 2011 15:50

Den avslutas! Dadada!

Sen imorgon blir det en dagens blogg!
Kram Andiii♥   Miss you,Italien :D

Av Andrea - 13 augusti 2011 14:08


Vill DU ha en GRATIS domän?? Alltså- Andilove.se (tillexempel)


Tjäna poäng här (du kan tjäna pengar genom att köpa saker,men är inget måste) 


Alltså,det kan ta lite tid såklart,men det är fortfarande bättre än att BETALA för det tycker jag :) Betala för det skulle jag bara göra  om min blogg hade många besökare. Alltså inte som Kenzas direkt(Oh,tänk om man skulle ha en blogg som Kenzas! Lika många besökare alltså) utan mer kanske om jag hade mellan 1000-2000varje dag.
Jag ska kämpa tills jag får så många besökare,jag lovar :)  Hur länge det än tar ska jag verkligen vilja få min blogg stor :) Eller jaa..ministor :)
NI kan hjälpa mig :)
Gilla min blogg på facebook här :) 

Skriv om min blogg på ERA bloggar :)

Twittra om  den om ni har twitter :) 

Skriv om den på facebook

Följ mig via bloglovin!

Bli medlemmar här: http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=apan2000



Om ni blir medlemmar på mertrafik genom länken jag visat,så får ni 50 besökare direkt :D Dessutom får jag besökare om ni blir medlemmar :) Så genom att bli medlemmar där tjänar ni många besökare :D Och jag får en större blogg :D

Gör detta och få en länk av mig,bara helt sådär :) Ni måste dock berätta vad ni gjort,och ifall ni twittrat eller skrivit om den på bloggen/facebook ge mig en länk. Och när jag menar att ni ska gilla på facebook  ska ni inte gilla på den lilla knappen där det står att 24 gillar utan min länk :D
Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 13 augusti 2011 13:25

Hej! Nu är det tänkt att jag ska ha en lite enkel tävling istället för snyggast header. Det kan komma senare :) Som ni vet har ju jag alltid Dagens låt här på bloggen(förutom då jag inte hinner). Men just nu  vet jag inte riktigt vilken låt jag ska ha. Så nästa gång idag det kommer en Dagens låt,ska ni kommentera en låt och artistens namn. Fast ni kan ju såklart kommentera här också :) Det gör inget!

Juste, gilla inlägget på bloglovin ger pluspoäng :D


T ex:


Lilla Apan(alltså kommentarnamnet)


Rihanna-Man down ;)                 


http://bananamonki.blogg.se/ 


Fattar ni? Och då väljer jag den låten jag gillar mest till dagens låt och så får ni en länk i det inlägget :)


Kram Andiii♥ 


Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards