andilove

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Andrea - 14 augusti 2011 21:50

 

Kommentera bara "Jag är med" eller något liknande :) Blir 2 vinnare,har jag tänkt men det beror på hur många som är med :)

Guide på chans att vinna:


Om du deltar får du en lott.

Om du gillar inlägget på bloglovin får du 2 lotter

Om du gillar inlägget på bloglovin OCH följer mig på bloglovin får du 3  lotter.

Om du gillar inlägget på bloglovin,följer mig via bloglovin OCH skriver om det på din blogg får du 4 lotter.


4 lotter gör att du får mest chans att vinna,men det beror ju på slumpen. 
Men de förra vinnarna hade båda 2 lotter och mer,så det gör så ni vinner lättare :)


Tävlingen avslutas på Söndag. Förra vinnarna kan vara med,efter som deras länkar går ut på Fredag :)
Snälla var med!


Kram Andiii♥ 



Av Andrea - 14 augusti 2011 21:34

Godnatt bloggen:) Imorgon(och då menar jag MORGON ;D) ska jag till Linn

Så jag vet inte hur det blir med uppdateringen :) Vi ska baka,kanske videoblogga,och tjaa..jag har inte direkt planerat mitt liv i ett schema så jag vet inte riktigt :)

Men något inlägg kommer jag nog slänga in när jag är där. Annars får ni väl kolla om det kommit upp något på hennes o Tedas blogg. Som handlar om mig och Linn alltså. Men alltså,man kan ju såklart läsa alla inlägg,menar om ni ville veta vad JAG gjort!
Nu ska jag läsa och kolla på TV(I sängen,det räknas som sova.. :D )


Kram Andiii♥

   Ser ni hur vågorna stänkte i Italien♥ ?

Av Andrea - 14 augusti 2011 21:20

hHinner inte med någon godnattvisa. Ska sova,ska försöka komma in i min vanliga tidzon nu när det bara ör en vecka kvar!

Av Andrea - 14 augusti 2011 17:01

Hej :)  Har suttit och kämpat med Marias design :) Tog ett tag som sagt,men det var det värt! Blev väldigt nöjd med headern,designen över huvud taget!
Ni har väl inte missat att ni också kan få designer?

Mejla till andilove@hotmail.se med önskemål,bilder,vilket paket ni vill ha(allt om paket hittar ni om ni kikar lite i menyn och trycker på designer.

Nu ska ni i alla fall få se dagens mästerverk.haha skojade men den blev väldigt fin om jag får säga mitt. Vad tycker ni?

   Tryck på bilden för att komma till hennes blogg :D
Kram Andiii♥

Eeh

Av Andrea - 14 augusti 2011 14:29

   Allt annat stämmer..Men varför står det så?   

Jag vill veta min statistik!! Buuuuhuuuu :( Kooonstigt!

Kram Andiii:) Dock så tror jag den sista är rätt.. Någon annan som har problem med bloggplatsen idag?? 

Av Andrea - 14 augusti 2011 14:10

Calippo Shots.År 1999 fanns glassen SoleroShots(inte för att JAG fanns då :D)och det var populär.Men tydligen så hädne vissa olyckor och glassen försvann. Dock så finns den i vissa länder. Bland annat Frankrike o Italien. I Frankrike har jag ätit den  2 ggr,om inte mer :D

       Sorry för fula bilder.  Men ni ser väl  vad det är?CalippoShots,Lemon och Cola.

Finns även i dessa smaker:Super Orange

Strawberry and lemon

"Xberry"Här ser ni SoleroShots,den som fanns i Sverige.

Men jag vet inte riktigt. Den fanns från 1999 till några år när jag var liten. Det enda jag mindes kom när jag satt i bilen och så tänkte jag "Nää! Den här har ju jag smakat förut!"

Det enda dåliga är när de smält och liksom klumpat ihop sig. För då kommer de inte ut ur hålet. :(
Har vi några läsare som minns Solero Shots,eller smakat Calippo Shots när de var utomlands?

Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 14 augusti 2011 13:42

     En massa trappor upp hit :D   Värsta utsikten över hela stan! Om ni ska till Nice,besök stället som heter något med Panorama!   Här är det FALSKA vattenfallet!   Sorry,men jag är inte roterartypen.   Sen gick vi till ÄNNU mer utsikt!Här ser ni alltså Nice,uppifrån      Och här är havet.   En del av Rivieran. Ser dock inte vår lägenhet som var på den här väldigt långa gatan(den finns även vid Flygplatsen)   Är hungrig. Därför ser jag sur ut :D  Den dagen avslutades med en mysig pizza på en mysig restaurang.

Ja alltså allt det där var samma dag om ni inte fattade det :)
Ändrade så att det blir Italien,Monaco och Menton imorgon. Istället kommer jag berätta om en god glass :D

Av Andrea - 14 augusti 2011 13:11

God morgon .. Nej vänta,det är inte morgon!

Idag vaknade jag klockan tjugo i elva,för att hemtelefonen ringde.Såg att Linn hade ringt men hon svarade inte när jag ringde tillbaka. Tydligen så var det alltså hon som ringt till hemtelefonen när jag ringde henne. I alla fall så nådde jag henne till sist och vi bestämde att vi skulle ses imorgon. Sedan började jag städa,städa&städa mitt rum. Tog en timme,blev klar halv ett,men ändå! Klagar inte för rummet blev rent. 

Borstsett från att mamma inte dammsugit än. Men jag kan ju göra det själv,fast jag orkar ju inte,så jag kan inte klaga.

Sen så stekte jag ett ägg och nyligen blev jag klar med min frukost.

Juste,jag tipsar er att ALDRIG dricka Proviva. I alla fall ALDIG Proviva Blåbär fruktdryck.

den var tjock och ÄCKLIG.

Nu ska jag fixa lite bilder från Frankrike. Gör tidsinställda så det kan komma 2 varje dag.

Kram Andiii♥

   Italien♥

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards