andilove

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Andrea - 21 augusti 2011 21:11

Hej♥

Idag så gick jag ju ut för att klippa mig,men inget bra ställe hade öppet!
Så vi kollade meste bokbord :)
I början av de fanns det liksom författare :)

Jag såg Per Bengtsson som jobbar på KP,Sofia Nordin(henne köpte jag tre böcker av) och Oskar Ekman,bland annat(honomköpte jag en bok av ).

Köpte 6 böcker totalt,och 6 KAtidningar ;)

Nu ska jag snart sova,eller i alla fall,gå och lägga mig.

Dels för jag är trött och skolan börjar imorgon,och dels för att jag blivit smittat av Abtin.(i alla fall,lite)Är förkyld.Eller inte "såförkyldsåjagintekangåtillskolan"-förkyld,utan "Atjooo"-förkyld :D 

Hoppas ni som var i stockholm gick på bokbord,det var verkligen MÅNGA bord. 
Kram Andii♥ 

Av Andrea - 21 augusti 2011 12:09

Hejhej :)

Idag ska jag snart ut på stan för att klippa mig ;)
Lägger inte upp någon bild. Ska vara hemligt tills imorgon!

Sen så är det bokbord på drottninggatan ;)

Världens längsta :D

Mer än 500 bord!
Nu borde gå om ni bor eller råkar va i Stockholm.

Nu så är jag inne på facebook och kollar på tv. 

Fast jag ska stänga av den nu.

Imorgon börjar skolan.

Det ska bli kul,även om jag gillar att vara ledig!
Blir kul att träffa  alla kompisar!

Nu ska  jag sluta blogga,vi hörs senare!^

   Bild av ett halsband jag fick av min moster som varit i Kanada och USA.

Canadesisk Jade,står det på texten om ni undrar :)


Kram Andiii♥

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards