andilove

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Andrea - 1 augusti 2011 23:24

Hej! Har sett klart filmen nu,såg den med mamma och pappa:)

Den var verkligen bra och jag tipsar starkt om den!
5/5 Andistjärnor xD

Nej men se den om ni har tid! En rolig komedi med Jennifer Aniston(go Girl :D ) och Adam Sandler!

Så,en låt och godnattvisa sen blir det soooova :) Kramis

Ännu en Jennifer,men denna gång en Lopez istället för Aniston :)

 Kom inte på något bättre,hade en låt förut men glömde!

Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 1 augusti 2011 20:44

Hejhej!
Jag ska se film nu! Har bestämt mig för Just go with it -Min låtsasfru.

Tänkte se En shopaholics bekännelser men vi hittade inte någon hemsida som hade den, Så jag får se den här men den verkar jättebra så det gör inget :P

Måste sluta blogga nu,men vi hörs senare!


Kram Andiii♥


Av Andrea - 1 augusti 2011 13:43

   Utifrån,framifrån   Bakifrån    Badrum 2,övervåningen.   Vardagsrum,övervåningen   Hobbierum,övervåningen   Trappuppgång ,övervåningen   Isacs lek o sovrum,övervåningen   Badrum 1,nedervåningen   Lovisa och Willies sovrum,nedervåningen   Toms lek o sovrum,nedervåningen   Matsal,nedervåningen  Kök och hall med extra bord för läxor eller om man pratar med den som lagar mat.(Nedervåningen)


Slut. Deras hus är  ändrat många gånger sedan den här tiden.. Jag kör kanske i vecka 14-20 medans det här är 7(?!) Vet inte riktigt :)

Kram Andiii:) Hoppas ni gillade husesynen istället för en 20-bilders lång del!

Men ska sätta in en tidsinställd på onsdag,åker ju då! 

Av Andrea - 1 augusti 2011 13:21

  

Selena - Skogsgrön

Christopher - Orange

Willie - Oliv

Lovisa - Vinröd

Tom - Ljusblå

Isac - Ljusrosa

Gäster - Neonrosa och grå

Berättarröst - Svart


Ord eller meningar inom "situationstecken" betyder att personen tänker något!


Ord eller meningar efter bindessträck,t ex så här : - Visstvisst! betyder att man pratar!

 Ord eller meningar inom sådana hära * * betyder att något händer. T ex : * telefonen ringer* !

 Ord som är som vanligt. Alltså såhära:Linda gillade inte maten

 Okej. Det var nog allt du behöver veta! Bäst att vi börjar! 

OBS: Bildstandarden är nu 20 bilder

Obs: Det står violett på del 17 för jag var inne på en annan data

______________________________________________________________

 Selena:- Christopher. Jag klarar inte livet mer. Jag kommer dö. Men du ska veta att jag älskar dig,barnbarnen och Tom mest av allt i världen.Lovisa också,hon är den bästa svärdotter man kan ha. Hälsa det till dem,är du snäll.Christopher-Neej!

Willie:-NEEEEJ MAMMA!!! NEEEEEEEEEJ!

 -Snälla Liemannen! Ta henne inte!!!Neeeeeeej!

Liemannen:-Jo(gruffig röst). Jag måste! Mohahahaha.

   Allt som återstod av Selena Legacy var en gravsten.Samtidigt,medans Lovisa,Willie och barnen sov, tog Christopher självmord.

Han klarade inte av att leva ensam utan Selena,när han skulle dött för länge sedan enligt läkarna och var den  äldste personen i Sunset Valley.   Tom-Pluppa. Farfar har dö :( Famo också! Ja ledsen:(!  -Vid Legacykyrkogården hade Zachie nu fått sällskap.  Lovisa:"Jag fattar inte. Båda mina svärföräldrar döda. Men mamma är bara 57 just nu. Ofattbart typ"    -Nej Tom. Inte med händerna!   Medans de sov, rev några byggarbetare taket och gjorde om deras hem!           Så här såg det ut på morgonen.    Slut!

Ska nu fixa en husesyn på Legacymedlemmarnas hem ;)Kort del pga husesynen!

Av Andrea - 1 augusti 2011 11:47

Hej bloggen:) Sitter vid datan och ska välja vilka böcker jag ska köpa och vilka jag ska låna till resan. Tror jag tar med mig 10 böcker,en för varje dag,men det beror på hur långa de är. Men i alla fall,har sökt efter mer än6 böcker nu och ingen av de finns att låna vid mitt närmaste bibliotek! Vet inte om jag orkar åka till kungsholmens bibliotek för en bok direkt. 

Alltså,jag hittar typ ingen bok alls! Men jag är glad;) Trodde jag hade 250 kr  men sen hittade jag en hundring som var gömd i min plånbok så nu har jag 350 kronor :)

Så även om jag inte hittar något på biblioteket har jag pengar:)


Förresten,har en fråga till er!

En miljon kronor eller förmågan att flyga?Förklara gärna varför.
Om 3 personer svarar säger jag även mitt svar! 


Kram Andiii♥

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards