andilove

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Andrea - 7 augusti 2011 20:45

kör en veckans blogg tills jag kommer hem :) Vinnare utses på..fredag,alltså när jag kommer hem :)


Kommentera bara "Jag är med" eller något liknande :) Blir 2 vinnare,har jag tänkt men det beror på hur många som är med :)

Om ni gillar inlägget på bloglovin eller/och skriver om tävlingen på er blogg blir det definetivt större chans att ni vinner. Men ni måste så klart kommentera att ni är har gjort det!

Lägg till mig på bloglovin så du alltid kan se när det kommer nya inlägg och sånt.

Om jag någon gång får 50 följar får den 50:onde följaren en fet länk ;)
Sätt igång och följ sötisar ;) (eller om ni inte är sötisar,spelar ingen roll) 



Kram Andrea ♥

Hm

Av Andrea - 7 augusti 2011 16:40

Hej 

Hur är det med er läsare då? Såg att det har spöregnat i Sthlm,på Tyras blogg :)
Stackars er.. Här har det varit ASVARMT men lite molnigt. Det stog att det skulle åska o blixta men som tur gjorde de inte det. Vi åkte buss en timme till en by/stad som heter St. Paul . Det kändes lite onödigt att åka en timme så var det inget speciellt. Men citronglassen vvar den bästa citronglass jag ätit. Och så var biljetten billig. I Sverige hittar jag ingen busstur som kostar en euro(ungefär 9 kronor) som tar en timme ..


Snart ska jag gå och bada, det är bra för jag gillar att bada(haha??)

Nåja..Ska inte blogga mer:)

Kram Andiii ♥ 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards