andilove

Direktlänk till inlägg 4 juli 2011

Legacy - Del 14

Av Andrea - 4 juli 2011 11:36

Del 1 , Del 2 , Del 3 ,Del 4 , Del 5Del 6,Del 7,Del 8,Del 9,Del 10,Del 11,Del 12,Del 13

     Lite ändringar eftersom Zachie är död!

 Ord eller meningar inom "situationstecken" betyder att personen tänker något!


Ord eller meningar efter bindessträck,t ex så här : - Visstvisst! betyder att man pratar!


Ord eller meningar inom sådana hära * * betyder att något händer. T ex : * telefonen ringer* !


 Ord som är som vanligt. Alltså såhära:Linda gillade inte maten

 Okej. Det var nog allt du behöver veta! Bäst att vi börjar! 

OBS: Bildstandarden är nu 20 bilder

________________________________________________________________   

     Lovisa:-Tack för den underbara dejten Willie :) Vi ses imorgon i skolan, och glöm inte skolbalen!!

Willie:- Jag glömmer aldrig något som har med dig och göra!  -Bara det här fallet kvar! - Ojojoj! Skolbalen ,här kommer Willie!!  Efter skolbalen:

-Ooooh! Jag och Lovisa blev balens kung och drottning,det finaste paret och alla ville vara med oss! Gud vilka minnen vi fick, för livet ut! - Men,maten var fortfarande Sodexo´s,även om det var kyckling med klyftpotatis och någon sås!   - Ojdå,glömde läxan,men nåja,den är lätt som en plätt!   I drömmen: "Hoppas jag blir talare på examen,eftersom jag fick hoppa upp till Lovisas klass, men jag är ju lika gammal som henne,hade bara valt  att gå i en annan årskurs för jag inte ville vara minst! Men här är jag! Willie Legacy,ihop med värdens finaste tjej,som desutom älskar mig mer än hennes föräldrar,Mvg i alla ämnen,skolbalens kung! Och fyller år om  1 dag!!"



-Vilket mästerverk,prima,perfectito! Och värt en massa pengar!-Hoho! Vad kul att gå på uppdrag på Legacy kyrkogården!! Ååh! Stackars Zachie ligger där ensam! Men snart kommer jag och Christopher också dit!-Inga ledtrådar här inte!  -Wohooh! Christopher,du är bäst på elgitarr!

- Ja man har ju lite av det unga kvar i sig!   - Idag tar jag EXAMEN!! -Woho mamma! Du klarade av deckarjobbet! Grattis!!

-Grattis Selena älskling♥ - Och nu över till mig själv.Woho! Jag har tagit examen! Hemma hos Lovisa

- Ursäkta , men var är Lovisas rum?

Lovisas mamma :-Till vänster om trappan.   - Wohooo! Jag blev utnämnd till bäste student OCH talare! Över Willies byrå fanns nu talar-diplom,gymnasiedipom och bästestudent-diplom[och  bilden och kronan från studentbalen]









                 



 Slut,inte så händelserik men i nästa del börjar det hända saker!  



Kram Andiii♥                 




 
 
Linn

Linn

4 juli 2011 12:31

Hejj Andi!
Jag haar just kommit hem från stan. Hörde att du var med Teda idag? Kul isf!!

Förresten, du som läser denhär kommentaren checka gärna in min blogg!!


www.minegnaplats.blogg.se

http://www.minegnaplats.blogg.se

Andrea

4 juli 2011 12:38

Hej Linn!
Japp jag är med henne,kunde du komma eller??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards