andilove

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Andrea - 4 december 2011 17:53

Har slut på pics. förstår ni :) Därför ska jag spela Legacy..eller Diffrent.. I vilket fall kommer ingen av dem idag!

Förresten,ingen update beror på att jag vart och julhandlat - och nej jag kan inte säga vad jag köpt för mina släktingar läser bloggen:)
Ni får gissa ist. :)

Googlebild,med många presenter :) 

Av Andrea - 4 december 2011 14:30

Nej,jag måste svara böcker. För,hur mycket jag än tänker och tänker kommer jag inte på några argument som jag THG bättre än Andens kraft.

Så,detta är mina absoluta favoritböcker!

Andens kraftHungerspelen

Två fantastiska böcker.

Åh,tänk om det vore jag som regisserade dem. THG är ju redan klar,men tvåan&trean?

Sen kan vi låtsas att Andens kraft inte blir film förrens jag är 20+ (hm..svårt att tänka mig själv 20+!)
Men vadå,de har inte börjat filma första filmen i VA,så man kan ju hoppas :)

Andrea♥ 

Av Andrea - 4 december 2011 12:09

 

Lucka 4 innehåller..lussebullar!  

Förlåt,jag skojade bara :-)


Den riktiga tävlingen är att ni ska chansa på hur många lussebullar jag bakade(det är 3 st) och sen kommentera det! Jag kommer ta den som chansade närmast :)
Det är bara att kommentera på! Den som vinner får en länkning på 5 inlägg :) Eller en design ifall att den vill det! Eller något annat rimligt pris :P

Andrea♥ 

Av Andrea - 4 december 2011 11:32

 

http://annasanta.blogg.se/ http://annasanta.blogg.se/ http://annasanta.blogg.se/ http://annasanta.blogg.se/ 

Klicka på bilden eller länkarna för att se hela designen!

Dessutom har jag bakat lussebullar.. Fast inte till mig själv,till julbasaren! Som är om sex dagar :P
LÄNGTAR!!


Andrea♥ 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards