andilove

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Andrea - 14 december 2011 19:32

Haha,innan luckan kommer ska jag visa en konversation som visar att jag ibland kan vara jättetrög

Jag och Nelly disskuterar böcker för hon sitter och läser böcker som man ska lära sig att läsa engelska på. Då säger jag att det tog ca en halv minut för mig att läsa en sån(det var 15 sidor,lika stora som två iphones med två rader på varje sida) och att jag läser böcker på engelska just nu,och hon säger att hon knappt läser på sve. men hon läser en bok just nu.

Jag: Så,vad heter boken som du läser just nu?

Nelly: Det tillhör inte dig.

Jag: Man säger Det angår inte dig. Säg vad boken heter!

Nelly: Det tillhör inte dig!

Det fortsätter några gånger.

Jag: Men säg då!

Nelly: Men det är ju det jag sagt hela tiden! Den heter ju Det tillhör inte dig!

Jag: Aha..


Haha!

Dagens lucka innehåller en bra julsång:

So this is christmas - Celiné Dion

Andrea♥ 

 
 
 
Av Andrea - 14 december 2011 16:44

Bra,nu har båda bloggarna vinterdesign!

Ni som inte ser skillnad,klicka F5 och annars - gå till närmaste optiker.

Inte för att vara taskig men det är faktiskt rätt stor skillnad. Jag menar,jämför bara headern och du ser skillnad.


Det står inte bara Ove,men Andil syns inte(vitt mot vitt)

 

Förlåt men ser man inte skillnad på dessa två...


Andrea♥

Ovido - Quiz & Flashcards