andilove

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Andrea - 25 december 2011 22:11

Jag kommer ju ha en "temavecka" imorgon(och  resten av veckan) där jag kör olika bloggare så som jag ser dem!

Måndag: Modebloggerskan
Tisdag: Matbloggerskan
Onsdag:
Simsbloggerskan

Torsdag: Musikbloggerskan
Fredag: Den allvarliga bloggerskan
Lördag: Fotobloggerskan
Söndag: Filmbloggerskan


Haha,ska bli kul,att göra såna här paraodier på folk  - men kom ihåg att inte ta illa upp :P 
Det enda normala inlägget blir nog Bokmåndag imorgon,men ifall att jag får några recex ska jag nog blogga normalt om det med :)
Andrea♥ 


Ni har väl inte missat min fina julklappstävling heller?  http://andilove.bloggplatsen.se/2011/12/24/6926082-andilovebloggplatsenses-julkalender-lucka-24
Vinn Tretton Skäl Varför,av Jay Asher!

Den är bra,och ni får den gratis! 

Av Andrea - 25 december 2011 12:53

               

Nog med sånt,här kommer mina julklappar(som jag fick,inte som jag gav)

De här har ni ju sett.  

En morgonrock  

Dear John

Bloodlines

Last Sacrifice

The Hunger Games

Princess diaries

Pojkarna(den har jag läst klart,och jag hatar den. Jag hatade den innan jag läste den,jag bad om den för att veta hur dålig den var)

OCH EN IPHONE :D Jippie! Tack så jättemycket mamma och pappa♥♥♥

 

Tänk inte,oj vad lite böcker hon fick. För jag fick ett presentkort på Akademibokhandeln med femhundra kronor,och då kan jag välja vilka böcker jag vill köpa och det räcker till mer än det jag förmodligen hade fått ifall de köpte.     

Och så fick jag 200 kronor på Adlibris,vilket är jättebra för de har så billiga böcker där!  

Sen presentkortp å The Bodyshop laddat med 200 kronor.  

Ett till från Bodyshop med 250 kronor!


Sen fick jag lite kläder som jag inte tog bild på!

Jag är jättenöjd med mina presenter :D Vad fick ni i julklapp?


Andrea♥ 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards