andilove

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Andrea - 28 december 2011 12:38

Hej alla simsnördar - ni som inte är det,det är inte er jag pratar med!

Tänkte först bara berätta att jag tryckte på gå till bokhandeln med min simsgubbe som ser ut som jag(har en bild på den,någonstans!)
Nå,min sim köpte två böcker,och det gjorde jag med.

 

De kan jag passa på att läsa medan simset laddar!
Nu,lite simsbilder!

 

Sim,skådespelerskan Hanna Andersson,går mot stuga  

Trippar mot dörren  

Inser att hon är en idiot som går mot en inspelningsplats  

Går till bar och beställer mat

Hunden Max "ChowChow" Andersson gräver hål    

Två simmar blir ovänner           

Tottie och Max,min och Tedas söta hundar(i sims)

Det var Teda som tog femtio bilder på en minut -.- Typiskt Teda,och Sofie. Och Isadora med för den delen! De gör alltid så när man ber dem att ta bild(t.e.x när vi körde med Cornyn :D Som för övrigt har slutat,men det kanske jag skrev!)


Ett simsbloggtips:


http://simblogg.bloggplatsen.se/




Andrea♥Sims 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards