andilove

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Andrea - 21 december 2011 21:52

Dagens lucka blir en liten låt,så att ni blir extra imponerade av julaftons lucka,en lucka jag gillar,och förmodligen många av er andra också ;)
Haha,blir en gammal låt. SOS av Rihanna!

Andrea♥ 

Av Andrea - 21 december 2011 16:02

Jag skulle kanske gått på bio med Issa,men sen var vi tvunga att öva på en grej och därför så gick vi inte för Breaking Dawn började för tre min sen,vi skiljdes åt för halvtimme sen för att Issa tyckte det var för mörkt för att gå till bion..Så ja,vi gick inte.

Nu ska jag duscha och ta något att äta,sen läsa&skriva.

Oj,tänk att det är julavslutning imorgon. Alla ni som slutade idag - håll tyst. Jag menar det,alltså.

Och på lördag är det ju julafton. Och jag får EN GRÖN JUL! Vet ni hur arg jag är för att vi måste fira i Sthlm?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag blev skitarg för det,för jag får en GRÖN JUL!!!!!!!!! Vem vill ha en grön jul?
Snö är det viktigaste på vintern och jag har ingen snö.

Tack så himla mycket för att vi måste fira i Sthlm. Tack så himla mycket.

Inget sådant här. Visst,den här bilden är från 2009 men jaja.

Jag får fira jul genom att titta ut ur fönstret och inte se någonting.


Andrea♥


-Juste,hela nästa vecka ska jag ha som en "temavecka". Jag ska vara paraodi på olika bloggare.

T.e.x modebloggare,fotobloggare,simsbloggare,allvarlig bloggare,musikbloggare,sportbloggare och "nördbloggare"!
Mer får ni se nästa vecka :D Kommer ha så varje år vecka 52. :)
Det kommer alltså inte finnas några normala inlägg(bortsett från Bokmåndagen,den är som vanligt) 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards