andilove

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Andrea - 11 december 2011 19:00

 

Dett är topp två med gamla låtar,inte nya! (Inte i någon specifik ordning)


Live Your Life av Rihanna och T.I 


When I'm Gone av Eminem

Förresten,alla ni som är ute efter ett bra boktips.

KÖP INTE ELSAS MODE. Den var jättedålig,en fyra fick den!
Se recensionen på bokbloggen: http://andypandycool.blogg.se/?tmp=05172203


Förresten,som ni märkt har det vart lite glest på bloggen på sistonde. Vad vill ni ha för något? 



 

Av Andrea - 11 december 2011 16:05

..Holly från Vampires.bloggplatsen.se ! :) 
Grattis så mycket :)
Ska mejla till stället jag hade tävlingen i samarbete med!  
Men ja,först ska jag mejla dig så jag kan säga till imagecollection vart de ska skicka plagget.  

Vinnarplagget.

Vinnarmotiveringen:

Jag borde verkligen vinna för jag har ALDRIG vunnit något i hela mitt liv!

Eller jo... på dra i snöret och vinst varje gång-grejer, men jag har aldrig fått något fint!
Jag har nog mest otur i hela världen!

En gång var jag med i en talangtävling och kom på delad etta med två andra. Så de lottade om vem som skulle vinna. I den tävlingen kom jag trea! Men grejen var den att från början så var det samma pris till alla men ett av dem försvann! Så jag fick inget pris!!!

Det är min tur att ha tur nu!


Verkar som om båda deltagarna var oturstjejer,men bara en kunde vinna!
Grattis Holly! Har mejlat dig nu.


Andrea☻ 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards