andilove

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Andrea - 16 december 2011 21:45

Dagens lucka innehåller:


Guide till flera besökare två:


Ja,vi har gått igenom vad som är tråkigt att läsa (och vad som är kul att läsa).

Men jag vill bara påminna dig om att skriva intressant.


Nu kommer vi till en del som jag brukar tänka på så fort jag kommer in på den ny blogg.

Det är nämligen designen. Ju finare den är desto mer gillar jag bloggen innan jag ens läst inläggen.

Jag vet inte om många är såna,men jag är sådan.
Jag får dessutom en känsla att jag inte gillar bloggen de gånger då de inte har någon design eller har någon ful design(typ helt omatchande osv.)


Men det är klart, alla kan ju inte direkt fixa bloggdesigner. Men det är många som fixar det gratis eller för små summor.
Jag,t.e.x. gör det gratis. Det är bara att mejla andilove@hotmail.se :)
Eller kontakta mig på min facebooksida :)
Hinner inte med mer nu,vi fortsätter någon annan dag. 

Av Andrea - 16 december 2011 17:24


Lögner

Frost

Mer än ögat ser

Under din hud


Fyra recensionsexemplar från Pontopocket och B. Wahlströms  
Tack så HIMLA mycket! 

Det var jättesnällt,och fyra stycket tillochmed! Ser fram emot lite ny läsning i helgen,Lögner,Mer än ögat ser,Spirit Bound(och ja Brobyggarna också).


Nu åker jag snart till landet!

Andrea♥ 


Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards