andilove

Alla inlägg den 17 december 2011

Av Andrea - 17 december 2011 16:00

 

Hmm..bestämde mig för att i dagens lucka berätta tio saker om mig.


1. Jag önskar ibland att jag vore en apa(Som kan läsa,såklart )

2. Jag önskar att jag hade ett oändligt bibliotek med böcker bara jag fick läsa som jag gillade.

3. Jag är rätt så tävlingsinriktad. Jag lovar er. Till och med mot folk jag inte känner. (Dålig egenskap).

4. Jag köper mycket nagellack men använder dem sällan.

5. Jag har alltid konstiga drömmar,till och med när de är bra är de konstiga.

6. Jag avslutar aldrig mina berättelser jag skriver fritt!

7. Jag läser om mina böcker tills jag kan varenda detalj i boken!

8. Jag hatar clowner.

9. Jag kan vara rätt så kaxig ibland.

10. Jag tycker det var jobbigt att skriva de här,aldrig mer i framtiden!

Av Andrea - 17 december 2011 12:39

..på landet .. vilket ni borde veta vid det här laget. Kände bara för att uppdatera lite. Här på landet finns det snö . Jättemycket jämfört med hemma i Sthlm,men väääääldigt lite jämfört förra året då jag vid det här laget skulle kunna dyka ner i snön,då snön var till min midja.

Kommer bli en trist jul iår,för ingen snö kommer. 

Buuuuhääää!

Fast det står att det kommer snöa imorgon - fast på landet. Och vi kommer inte fira jul på landet - det är jag arg för. Vi gjorde det inte förra året heller.

Det kommer snöa idag också. Om 15 minuter enligt Yr.No :) 

Puh,det står också att det i Stockholm kommer snöa lite på julafton. Det kan jag vara glad för i alla fall. Oj,jul om exakt en vecka! Men bara mellan sju och ett(på morgonen). Det betyder att det inte snöar på kvällen och därför blir det inte bra.

Mer än ögat ser

Förresten,har läst klart Lögner och nu läser jag Mer än ögat ser av Melissa Marr!

Och när det står t.e.x Abandon i min bokruta,alltså Abandon med överstrykning,betyder det att jag läst en sådan del av boken.

Andrea :)

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards