andilove

Direktlänk till inlägg 11 juli 2011

Legacy - Del 16

Av Andrea - 11 juli 2011 13:04

  Obs;Nu kommer textfärgerna inte visas i bilder utan i text

  

Selena - Skogsgrön

Christopher - Orange

Willie - Oliv

Lovisa - Vinröd

Tom - Ljusblå

Gäster - Neonrosa och grå

Berättarröst - Svart


Ord eller meningar inom "situationstecken" betyder att personen tänker något!


Ord eller meningar efter bindessträck,t ex så här : - Visstvisst! betyder att man pratar!

 Ord eller meningar inom sådana hära * * betyder att något händer. T ex : * telefonen ringer* !

 Ord som är som vanligt. Alltså såhära:Linda gillade inte maten

 Okej. Det var nog allt du behöver veta! Bäst att vi börjar! 

OBS: Bildstandarden är nu 20 bilder


________________________________________________________________

   7 månader sen sist.   - Åh lille Tom !

 - ZzzzzZ   - Åh de är så urbota tråkigt att skriva tackbrev när man fått bröllopspresenter! Men det är väl så det är!

"Vad nöjd jag är med den här teckningen! Och mycket pengar kan den inbringa!"   "pumpa pumpa på,fort ska de gå"   4 månader senare

-Åh lillponken! Vad stor du har blivit! Imorgon blir du ett!!   Det här är Pluppa,Tom´s låtsaskompis. "Öööööööh! Gud va utmattande det är med en bebis!  Och en till i magen!Men det vet som tur inte Willie! Han blir galen på blotta tanken av en ny skrikbebis i huset!"   -Nämen lilla Tom! Kom till farmor :)-Nämen Lovisa! Ett till!!!!

-Shh! Han kan höra dig!

-Har du inte sagt till Willie! Oj det var inte bra!  - Sen jag såg på vågen att jag gått upp 6 kilo sen förra månaden blir jag inte frestad på limekakor! Dock så åt jag den! Usch vad jag ångrar mig!  "Fylla åå"   Så här ser Tom ut.   -Pluppaaa!   -Här får du lite mat Tom. -Datormus, Dat - or - mus ,säg det du.

 - Datomu,famo!  

-Åh Tom! Det var jättebra. Snart lär du dig.  Ååh! Porträttet av Tom blev utmärkt! Måste visa Selena! Raaring,kommer du?

-Vänta!  Ska bara byta Toms blöja!   Här är alla porträtt i familjen som Christopher ritat. Ni ser Zachie,Willie,Selena,Lovisa och Tom(säger inte i ordningen.)  -DadaaadaaPluuppaaaaa!  -Ååh! Vill du sova! Okidoki lillponken:) -Men först vill Pluppa säga några ord.

-Sov sött lilla Tom!    

    Slut. Tråkig del menmen!







 
 
lina

lina

11 juli 2011 14:12

SV: man klickar på bloggar (högt upp typ)
och sedan finna det olika kategorier till vänster!

hur många läsare har du? :)

http://lifeaslinaa.blogg.se

Andrea

11 juli 2011 14:16

Jag vet hur man kommer till kategorier men hur kommer ens egna blogg in i en?
Olika,när jag inte bloggade hade jag inte så många men vanöigt vis mellan 50-80 ;)

 
lina

lina

11 juli 2011 14:24

SV: jaha gå in på KONTO --> MIN BLOGG --> ÄNDRA BLOGGINFO --> VÄLJ KATEGORI!

okej ska vi göra ett länkbyte då i menyn eller i ett inlägg? :)

http://lifeaslinaa.blogg.se

Andrea

11 juli 2011 14:26

Tack:)
I menyn

 
axelina johansson

axelina johansson

11 juli 2011 15:09

aha va kul.. ?

http://axze.blogg.se

Andrea

11 juli 2011 15:34

Aja strunt i :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards