andilove

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Andrea - 2 september 2011 17:37

Köpte 2 böcker idag,Löftet och en bok jag inte kommer ihåg namnet på,båda från Vampire Academy♥

Klippte mig också,men hon klippte mig askort,så bli inte rädda i skolan :D
En jobbig sak är att jag måste göra om självporträttet i skolan -.-

   Jag nu    Jag imorse :)


Åker till landet snart!

Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 2 september 2011 15:47

Det var en bankrånare som rusade in på en bank och skrek:- Det här är ett rån, ner på marken!!!

Alla la sig ner på marken utan en gammal man.

Ner på marken sa jag, skrek rånaren igen.

Nej, jag är civilagent sa mannen.

Rånaren blev skraj och sprang därifrån och mannens fru viskade från golvet: Nej Gösta du är inte civilagent, du är senildement!!


Den unge magistern på landet frågar klassen om det är någon som vet vem som har pallat äpplen i hans trädgård i natt.

Ingen sa något, men Oskar på sista bänken ser ganska skyldig ut.

- Vet du något om det här Oskar?

- Jag hörde inte vad magistern sa, det hörs så dåligt här borta.

- Jaså du, det hörs dåligt. Då byter vi plats så får du fråga mej någonting så ska jag svara.

Oskar går fram till katedern och frågar:

- Är det någon som vet vem som hoppade ut genom fönstret till min systers rum i natt?

Efter en stunds tystnad kommer svaret från magistern:

- Jag håller verkligen med dej Oskar, det hörs väldigt dåligt här borta!


Kram Andiii♥


Av Andrea - 2 september 2011 15:45

Lite roligt info bara,förra månaden hade jag exakt 1000 besökare.. Fast på en månad tyvärr,inte en dag:)

Kram Andiii♥

Av Andrea - 2 september 2011 14:48

Då  bär det av till Legacy igen..  Lite ouppdaterad har ju den varit så here it comes again:D

Del 1 , Del 2 , Del 3 ,Del 4 , Del 5Del 6,Del 7,Del 8,Del 9,Del 10,Del 11,Del 12,Del 13.Del 14,Del 15,Del 16,Del 17,Del 18,Del 19 , Del 20



 Willie-Oliv

Lovisa-Vinröd

Tom-Ljusblå

Isac-Ljusrosa

Juliette-Indianröd 

Lisa-Marinblå
Ella-Aqua Marine
Pluppa(Toms låtsaskompis)-Cyan
Amelia(Isacs låtsaskompis)- Orange
Gäster- grå och neonrosa

Ord och/eller meningar inom situationstecken ,tex "Hej" betyder att man tänker

Ord och/eller meningar efter bindessträck,t ex ; -Hej på dig betyder att man pratar

Ord och/eller meningar som är inom såna här ** betyder att något händer, t ex *Telefonen ringer*

Ord och/eller meningar  som är som vanligt,alltså : Lisa gick till bordet, betyder att det är berättarröst.

Ord och/eller meningar med kursiv text (se orden tidigare) betyder att man läser något tyst,t ex Om Alma sedan skulle köpa 2 äpplen för 3 kronor styck,hur mycket får Alma betala när hon lägger ihop äpplena med päronen? 

Okej,nu vet ni det! Dags att sätta igång :)

________________________________________________________________________

Tom:- *Gääääsp* Oj,vad pirrigt,idag är det prov i skolan,Pluppa,vad blir 3x7?

"Det här kan hon säkert inte :D"
Pluppa:- 21 såklart! Alltså,du Tom,vi får i oss all kunskap man får i skolan och annat,det är ingen idé att du försöker vara bättre och utmana mig!

-Va??! Jag utmana?? Nej det försöker jag inte,säger han med en röst fär försöker dölja sin iver att kunna säga att Pluppa hade fel.
Lovisa:- Jaså,jag behövs på skolan.. Men  det är  helg och jag vill kunna..

*Rektorn pratar*
-Ja men då kommer jag på direkten då.. Willie:  - Räven raskar över isen,pröva igen Juliette  :)
Juliette:- Räven raskar över isen,pröva igen Juliette :)
-Haha Juliette,du är ju bättre än mig nästan :D
-Hihi,pappa -Aj Pluppa den kom i mitt öga :(

-Kom så går vi in TomAlma ska köpa en godispåse. Varje hekto kostar 5 kronor. Hur mycket kostar 2,4 hekto?


"Äh,om Alma ska vara med i en mattebok borde hon väl kunna talen ocksp -.- "   - Och så kommer mylingen och ammar sin mamma som dödat hennes bröst på blod tills hon dör.

-Huh!  - Naaw! Juliette,vad gullig pappas lilla flicka är!
Ella:- Pappa,du haj 2 flicka till osså  - Hm,ingen märker min 40årsdag :(  "Hm,vilken partymusik"  -OOOOH YEAH!

(Han fick en medelålderskris också,så  ni fattar varför lite saker i framtiden händer)    Isac:- Amelia blev aldrig ett barn som jag. Ska pröva igen :) Amelia:- Ja! Det funkade! Jippie! Men varför tog du sån tid dummer?

(Amelia har egenskapen grinig,men det är inte elakt menat mot Amelia på Simblogg!)  "Pluppa har tjatat som f*n på att bli människa! Asså hon är tjatig, vänta är hon en tjej..Jag vet f*n inte!"

(En kille i sexan har lärt honom att svära,han ville impa på Elsa eftersom hon är med Jonas nu och Jonas svär)-Och blomkrukan ba' ramla och Alexander,lärarn' ba' typ sket i´re

(Han gillar att låtsas va fjortis)

-Men asså det är väl inget kul med det! Jag går och struntar i dig!
"Varför fattar hon inte att jag är..." Han blev avbruten i tankarna när Lovisa sa åt honom att lägga sig!    "Åh gode gud!  Skolbalen! Det känns som igår! Lina som smuggla in alkohol och  sen spydde på Jennifer,alla killar som impa på mig!"  -  Jag har inte varit med Will på evigheter pga barnen,skolan och allt,men den här helgen ska vi ha myskvällar framför TV:n  -Willie♥
  -Lovisa ♥ Vänta Ella inte göra de!  SVÄLJ INTE!

"Det var den mysstunden det!"

  - MM,smeten är SÅ god! Jag kanske borde ge muffins till Elsa..
"Kan han sluta tjata om den idioten! Hon kanske är snygg,men jag är snäll,intilligent.kan sjunga.." - Du,Pluppa du är min bästa vän. Förstör inte det genom att vara kär i mig. Vi vet trots allt inte ditt kön. 

" Han har rätt,trots jag aldrig skulle erkänna det. Men han är verkligen en gentleman! En sann sån!"



I nästa del fyller trillingarna år! Men hur får man lugn och ro i huset med 5 barn? Allt får ni se i nästa del av Legacy :) Stanna kvar och titta(Kommer på Måndag)

Av Andrea - 2 september 2011 08:40

Hej :) Igår var jag hos Linna,Linn var också där..

Därför blogga jag inte så mycket :)
Nu ska jag kamma håret och sen gå till skolan.. Juste borsta tänderna också.

Sen åker jag till landet idag.. En Legacy kommer idag och en imorgon för jag har missat så många!
   Just nu :)


Kram Andiii♥

Skapa flashcards