andilove

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2011

Legacy- Del 20

Av Andrea - 8 augusti 2011 14:45

Del 1 , Del 2 , Del 3 ,Del 4 , Del 5Del 6,Del 7,Del 8,Del 9,Del 10,Del 11,Del 12,Del 13.Del 14,Del 15,Del 16,Del 17,Del 18,Del 19 

Woooho :) Jubileum , del 20 :) Men blir ingen extra speciell del,bara extra lång del!!

 Willie-Oliv

 Lovisa-Vinröd

 Tom-Ljusblå

 Isac-Ljusrosa

 Juliette-Indianröd

 Lisa-Marinblå                                                            Ella-Aqua Marine                                                  Pluppa,Toms låtsaskompis-Cyan

Ord eller meningar inom "situationstecken" betyder att personen tänker något!

 Ord eller meningar efter bindessträck,t ex så här : - Visstvisst! betyder att man pratar!

 Ord eller meningar inom sådana hära * * betyder att något händer. T ex : * telefonen ringer* !

 Ord som är som vanligt. Alltså såhära:Linda gillade inte maten

 Okej. Det var nog allt du behöver veta! Bäst att vi börjar! 

OBS: Bildstandarden är nu 20 bilder

Obs: Det står violett på del 17 för jag var inne på en annan data


Har slutat med tjock text i berättelserna


_________________________________________________________________

2år senare  Lovisa:- Åh! Det här är galet! Jag jobbar med barn på jobbet och 5 ungar hemma! Det är helt galet att jag inte blivit sinnessjuk av alla skrik och allt! Willie:"Idag fyller trillingarna år! Wow"Först fyller Ella år.  Det här är Ella   Sen är det Lisas tur.   Så här ser hon ut(innan Lovisa visar kläderna hon köpt och ändrat frisyrerna)   Och sist men inte mins Juliette:) När Lovisa fixat Lisas hår går hon vidare till Juliette.  Lovisa fixar en söt liten fläta till Juliette,och sätter på de fina kläderna hon köpte på H&M förra veckan.   Lisa leker med sin låtsaskompis.   Stackars Juliette sätts inte i sängen så hon får sova på golvet :( -Bravo Lisa! Vad fint det låter :)


Lisa:-Dada!-Säg efter mig: Snälla chefen,låt mig stanna kvar.

- Chnälla cnhefen,lått mih stana kva"Oj,vi har då allt glömt att betala räkningarna. Bäst jag gör det så inte kronfogden kommer"  -Men fy! Vad dessa ungar klagarpå maten och stökar till det, jag borde beställa en butler men det skulle bli så j*kla dyrt och en massa pengar gick åt på den där renoveringen!   -Bravoooo gumman! Du har lärt dig att prata!

-Jaa mama ;) Hih de ha ja. -Och så Juliette,när jag viftar med handen försöker du stå upp och gå till mig. Jag kan hjälpa dig och komma upp första gången.  -Och så gick den lille fattiga pojken Raymond hem till sin by,ledsen över att han var så svar och de tuffa killarna retade honom.Slut

Jaha du var hungrig,men lilla gumman jag måste ju hinna till  Tom när han fyller år!  Tom:-PAPPAAAAAAAA! DU KOM INTE NÄR JAG BLEV BARN OCH FYLLDE FEM :(

DU ÄR ELAKELAKELAK!

-Men gubben jag skulle bara mata Juliette!

-Och?? Du kan mata Juliette tusen gånger om året men inte se din son fylla fem. Sådeså! Kom Pluppa.

Pluppa:-OK Tom  Pluppa är på bilden.    -Ska bara byte kläder först Pluppaaaaaaa! Mamma var SNÄLL och gav mig en present OCH var med när jag fyllde år!

-Lägg av nu Tom.  -Visst är pappor dumma ibland?

-Jag vet inte,jag har ingen pappa!

-Du är min bästavän Pluppa :) Jag vill aldrig vika från din sida och kommer ALDRIG göra det heller :)

- Och då medans du sov gjorde Isac så här med magen och det var väldigt skoj!1 år senare är det Isacs tur att fylla år.  På kyrkogården:

"Jag saknar dig så mycket mamma! Kan du inte komma tillbaka!!"  Isac har gått och lagt sig,och drömmer om att bli kung.   -Varsågod syrran :) Jag förlåter dig för på min födelsedag,för det var inte ditt fel utan pappas!

-Dada,stojebjo!   -Bravo Ella!  -Plingplong i huset,dadadadada!  Elsa:-Jo du Tom,min pappa skulle jobba övertid idag,och jag har ingen kontakt med min mamma så jag undrar om jag kunde äta hos dig?                                    -Okej då,men då vill jag ha en sån där polett du köpte i Frankrike!    



 


 

Sluuuut :)        Nu sitter jag nog och chillar i Frankrike :D

 
 
lina

lina

8 augusti 2011 16:28

SV: tack så mycket och ja det är bokeh i bakgrunden! :D

http://lifeaslinaa.blogg.se

Andrea

9 augusti 2011 00:28

Varsågod :)

 
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

8 augusti 2011 16:58

Hihih åååh älskar simsbilder!! :P

sv: naw tack söta du! jag fotar dig förresten jättegärna och det är absolut inga problem att dina föräldrar följer med. Jag ska iväg denna vecka igen men kommer tillbaka någon gång nästa vecka. Vi kanske kan styra upp något efter det? =)
Kramis!

http://adaras.se

Andrea

9 augusti 2011 00:27

Haha,och jag älskar sims :D
OKej vad bra,jag kan ju kontakta dig på något vis sen :)'
Kramis:)

 
PONNYDKSRUTTARNA - sandra

PONNYDKSRUTTARNA - sandra

8 augusti 2011 17:17

Vinnaren av dagens blogg har dragits! Klicka in och kolla om de va du som vann, om inte gå gärna med igen! (Du får gå med om de va du som vann) --->> http://ponnyskruttarna.wordpress.com/2011/08/08/vinnare-av-dagens-blogg-ny-omgang/

http://www.ponnyskruttarna.wordpress.com

Andrea

9 augusti 2011 00:26

Vann inte :(

 
Maija

Maija

8 augusti 2011 21:43

sv:tack"!! va gullig du är!! :)
Kram

http://maijaz.blogg.se

Andrea

9 augusti 2011 00:25

Varsågod! Tack du med :)

 
nn

nn

9 augusti 2011 01:48

vi kan göra de på torsdag :)

http://nathalieek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Skapa flashcards