andilove

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2011

Legacy - Del 19

Av Andrea - 2 augusti 2011 13:30

Willie - Oliv


Lovisa - Vinröd

Tom - Ljusblå

Isac - Ljusrosa

Gäster - Neonrosa och grå

Berättarröst - Svart


Eftersom Christopher och Selena(sorgligt nog) dött så är deras färger ett minne blott :)

Ord eller meningar inom "situationstecken" betyder att personen tänker något!

 Ord eller meningar efter bindessträck,t ex så här : - Visstvisst! betyder att man pratar!

 Ord eller meningar inom sådana hära * * betyder att något händer. T ex : * telefonen ringer* !

 Ord som är som vanligt. Alltså såhära:Linda gillade inte maten

 Okej. Det var nog allt du behöver veta! Bäst att vi börjar! 

OBS: Bildstandarden är nu 20 bilder

Obs: Det står violett på del 17 för jag var inne på en annan data

______________________________________________________________

  Det har gått ett år sen Christopher och Selena dött, och det är dags att fylla år.

   Willie: -Grattis lillponken:)  Så här ser "coolingen" Isac ut xD Skoja bara.   Isac-ZzzzzzzzzZZz  "Blääähhhh,mousad pannannanakkakka"  Lovisa:-Bravo Isac! Du lär dig att kissa på potta så fort som blixten !  "Jag har en hemlighet för Willie. Är i femte månaden. Men magen växer inte så han misstänker inget.  - Den här lilla sunkigahypermoderna torktumlaren gör ju oss fattiga!  -Ja Isac du ska få sova!  Sluta tjata!  - Det var gott. Men värst vad mycket du äter. Din mage har gått upp..Neeeeeeeej! Lovisa är du gravid utan att berätta för mig.

-Men jag ville inte! Du bad till gud att du inte ville ha en unge till eller nåt ju!

-Åh! Men Lovisa älskling! Kom till min famn! Jag bad till gud att jag ville ha en unge till!-J*kla dektektivjobb! Hur stog mamma ut! Åh,mamma, vi saknar er sååååå!Barnvakt:- Din skitunge! Du kan inte bara sova sådär mitt i vägen!

-Hallå där,unge man. Vi hörde dig nog och ska klaga till barnvaktsnämnden. Och kalla INTE mitt barn  för skitunge,idiot.  -Bravo,har du lärt dig att gå på pottan.Så bra!    -AAAAAAAAAJ,VATTNET HAR GÅÅTTT! MÅSTE TILL SJUUKHUSEEEEET!  Hon promenerade iväg till sjukhuset.     5 timmar senare.

"Jag måste vara  den lyckligaste mamman i världen. Tre döttrar och 2 söner" - Flytta sängen lite till vänster igen Willie,när du kommer ut ur toan. Deras rum måste vara perfekt!

 -Är det pappas lilla flicka Juliette? Är det pappas lilla flicka!*Gullgulligull*


Sluut

Kram Andiii♥ 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Skapa flashcards