andilove

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Andrea - 9 september 2011 22:04

Hello♥ Kom hem från mormor för nån halvtimme sedan.

Har mest läst i Andens kraft idag. Vampire Academy 5.

Den är så HIMLA sorglig.

Längtar tills böckerna jag beställt kommer.

Nu dagens låt:

Godnatt♥

Av Andrea - 9 september 2011 16:58

Om en timme ska jag till mormor på middag..
Kram Andiii♥ 

Av Andrea - 9 september 2011 16:45

Del 1 , Del 2 , Del 3 ,Del 4 , Del 5Del 6,Del 7,Del 8,Del 9,Del 10,Del 11,Del 12,Del 13.Del 14,Del 15,Del 16,Del 17,Del 18,Del 19 , Del 20,Del 21,Del 22,Del 23

Willie-Oliv
Lovisa-Vinröd

Tom-Ljusblå

Isac-Ljusrosa

Juliette-Indianröd 

Lisa-Marinblå

Ella-Aqua Marine

Pluppa(Toms låtsaskompis)-Cyan
Amelia(Isacs låtsaskompis)- Orange
Putte(Juliette's låtsaskompis) - Brun
Tillfällig,Sanna-Gulgrön
Gäster- grå och neonrosa

Bara så ni vet har Lisa och Ella kommit tillbaka från internatet för lov Börjar med att bara visa en bild på deras hem utifrån..  Putte:- Är du klar snart Juliette?
Juliette-Vänta lite,den här är lite svår..     - Du butler..
Sanna:- Kalla mig Sanna idiotunge.
-Idiotunge? Jag ska skvallra för mamma..
-Gör det,din mamma kommer snart känna sig hopplös.ändå
-Va??
-Inget..
  -Du Isac,den där Sanna,hon var konstig och sa något om att mamma skulle känna sig hopplös till Juliette..
Isac-Äh! Sanna är bara en konstig tjej!
 Ella-Kul skämt!Pappa,jag tycker vi ska sparka den där Sanna..
Willie:-Varför det? Hon är ju en så underbar tjej..
-VA!? Hon är en idiot.
-KALLA HENNE INTE IDIOT. Du får utegångsförbud.
-Va??!! Pappa,jag är här på lov,och så kallade hon Juliette för idiot.

-Strunt samma.  Då är du mer med familjen och inser att Sanna inte är en idiot.

"Vet du va pappa! Jag lärde mig att Sanna inte är en idiot,du är det. Kan inte han bara skicka hem mig till internatet?"  Lisa:- Vi syns när jag kommer tillbaka från internatet,om några år :( Kommer sakna dig!   -Okej,jag kanske överreagerade.
-Bra gumman. Syns nästa år.
"Syns nästa år? Hur kan han va så himla känslokall? IDIOT" Några dagar senare kommer Juliette hem från skolan. Hon sätter sig direkt för att göra läxan.  Hon är helt koncentrerad på läxan och märker inte alls  vad som händer framför näsan på henne. Förutom när hon hör;Åh Sanna älskling.

  -TOM FATTAR DU! PAPPA ÄR OTROGEN!
Tom:- Ja! Asså det är helt sjukt.. Hur länge har han hållt på med det här? Fan,srry syrran för att jag svär,men mamma kommer bli så ARG!
-Det var det här Sanna menade med hopplös. Helt sant.

Lovisa:- DIN J*VLA IDIOT! Vaf*n tror du du håller på med? Det här är min man,MIN MAN,och du ska inte hångla upp honom framför mina barn,MINA BARN. DU SKA FÖR F*N INTE NUDDA HONOM.
-Du,vi har pratat om det här. Ni skiljer er,och vi gifter oss.  Han är min,MIN POJKVÄN.
  -J*vla fattiga,fula,äckelstinkande butler.. DU FÅR SPARKEN. FLYTTA HÄRIFRÅN,FRÅN HELA STAN..
-Visst,men då tar jag med mig Will,och han vill ha barnen,inte för jag vill ha de stinkande barnen,men allt för min älskade.
-FÖR FAN. DU FÅR ALDRIG NÅGON AV DEM IDIOT

 En stund senare bråkade de fortfarande..

-STICK UR MITT HEM..

-DITT HEM? HAR JAG INSETT RÄTT ÄR DU BARA INGIFT I FAMILJEN LEGACY..
IDIOT,DET HÄR ÄR MITT HEM!

-GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Vi får väl se vem han vill ha,för här kommer han.   "NEEEEEEJ! Min älskade! Min man. Vilken idiot jag var. Barnen sa att han var konstig mot den där idioten. Men hans älskarinna! Mitt hjärta brast just i tu. "

   -Du idioten. Jag måste säga en sak!
"Hoppas hon inte rabblar upp att hon älskar mig. Jag är trött på henne."  -DET.ÄR.SLUT J*VLA.IDIOT. DIN.J*VLA SKIT!
-Skönt! Jag hade ändå tröttnat på dig idiot.

"Idiot. Jag! Hur kan han säga så. Det var han som var otrogen!"  "Skönt att bli av med idioten.  Men barnen,deras ansiktsuttyck.. Men de får de allt ta. Barnen jag får med Sanna ska inte bli några såna . " -Idiot.Idiot.Idiot.

-Käft eller ut ur mitt hem.

-Du glömde en sak,hälften av pengarna vi byggde upp huset mer är mina.

Så det är bådas!

  "Hmmmmmm. Det han gjorde var fel. Men ändå. Barnen borde inte se det. De får en dålig uppväxt. Men det är inte mitt fel. Det var ju ändå HAN som var otrogen."  -Pluppa,det är så svårt. Mamma och pappa är skilda,och vem ska jag bo hos? Jag älskar vårt hem. Dessutom ska mammor och pappor vara ihop. Annars blir jag ledsen. Jag vill inte bo hos stinkbomben Sanna heller

Pluppa:- Jag är ledsen Tom,men om din mamma och pappa verkligen älskar varandra finner de tillbaka. Annars så,tjaa,då blir det som du sa!


Några månader senare.

"Skolbalen.2 förälskade människor. Lycka.Kärlek"

-Nu har Willie varit borta i  4 månader. Vad han gjort vill jag inte ens tänka på. Det har gjorde var det vidrigaste man kan göra i ett förhållande. Men jag saknar honom. Jag älskar honom,och det insåg jag inte förrens nu. Jag klarar inte av att bo i någon sunkig lägenhet när han kommer tillbaka. Jag klarar inte av att inte sova i samma säng som honom. Åh! Willie,kom tillbaka. Jag saknar dig så.

Hon hörde en mörk röst säga: Han har saknat dig med.

Hon vände sig om och ...


Fortsättning följer! På måndag kommer den tjugofemte delen.

Missa inte vem som sa det(inte för det är svårt att lista ut men)

Av Andrea - 9 september 2011 16:10

Hej..

Tyvärr fick jag inte börja i 5a:( 
Den gamla vanliga visan; De är fler och ni är minde -.-

De bryr sig inte om ifall att man kännes sig tryggare med den andra klassen..näädå!

Okej,jag borde fattat det eftersom det inte gick förra gången..

Men nu har jag prövat båda och vet vilken jag helst vill gå i..

Men skit i alla Andisars känslor,ja skit i det.

Det enda viktiga är antalet elever..

Det konstiga är att de hade sagt nej till någon annan som  ville byta klass också..

Vem kunde det vara?

Har mina aningar ifall att det är någon i min årskurs.

Aja,får väl inte bli för besviken..

Fast det är jag.

Det är där jag har alla mina vänner,och så kommer det fortsätta vara. Känner mig inte lika trygg med min klass.. Mer med 5a..

Jag blir tvungen att vänta på dem för att kunna ses efter skolan,inte kunna ha lektioner med dem igen,inte kunna äta lunch med dem..

Ska sluta skriva så jag inte blir ännu ledsnare. Och då är jag rätt ledsen.. Inte bara för att de sa nej,utan för allt det andra med..

Önska att alla som bestämde kunde vara lite snällare och tänka på eleverna,inte bara på hur många personer man är.


Kram Andiii♥

Av Andrea - 9 september 2011 15:48

råkat blanda ihop Ella&Lisas texter i Legacy,men ni fattar sen när den nya,tragiska,

delen kommer..

Ella  Lisa.. 
Jag hade råkat göra tvärtom..

Hoppas det inte är ett för stort program för er..

Av Andrea - 9 september 2011 14:30

Hey♥  Från 50-80 besökare per dag till 10-30 :( Från minst tre-fyra kommentarer om dagen till 3 kommentarer i veckan!
Alltså,jag har bloggat lite den här veckan,men annars så är jag faktiskt en trogen bloggare!
Jag ska skärpa mig,men ni får lova att göra det med!
Kommentera inte " Men du skriver tråkiga saker,därför blir vi uttråkade".

Istället för att vara taskig kan man kommentera  "Jo det skulle vara kul om du hade mer sagor(bara tog något random)!"

Det blir man glad av.

Alla ni som har bloggar,som inte kommenteras så mycket,vet hur det är.


Idag är det fredag och jag var i skolan som vanligt..

Var med Teda,Issa och Sofie..


Det var lite pinsamt också,jag har liksom pratat med rektorn och bett om att få byta klass,och så hörde jag liksom min lärare,rektorn och 5:a's lärare prata om det..

Eller jag hörde liksom inte riktigt vad de sa,uppfattade inte mitt namn eller så,men jag hörde liksom tillräckligt för att fatta..


Och ni i klassen,bli inte ledsna.. Jag gillar er,i alla fall de flesta..

Och vi vet inte om jag får..

Idag är det APT och då kommer de förmodligen prata om det..

Bara de inte nämner mitt namn,då skulle det vara lite pinsamt..


Aja, har vi en deal?Ni kommenterar och besöker och jag skriver mer ;)

Nu när det är fredag får ni en extra Legacy,så snäll är jag! 

Skapa flashcards