andilove

Direktlänk till inlägg 25 september 2011

Legacy - Del 28

Av Andrea - 25 september 2011 19:36

Del 1 , Del 2 , Del 3 ,Del 4 , Del 5Del 6,Del 7,Del 8,Del 9,Del 10,Del 11,Del 12,Del 13.Del 14,Del 15,Del 16,Del 17,Del 18,Del 19 , Del 20,Del 21,Del 22,Del 23,Del 24,Del 25,Del 26,Del 27

Willie-Oliv
Lovisa-Vinröd
Isac-Ljusrosa

Juliette-Indianröd 
Lisa-Marinblå
Ella-Aqua Marine
Amelia- Orange
Putte- Brun
Gäster- Grå och neonrosa

Så här läser du Legacy

Okej,nu vet ni det! Dags att sätta igång :)

 Amelia: -Morgon,ljuva morgon.  -Hmm! Vilken smärta jag har på axeln!Isac:-Åh,det passar om jag går med i fotbollsklubben. Eller? Hmmm! Juliette: -Gud! Jag fyller fjorton idag. Oh! Och Putte med.  -Gud! Vi fyller fjorton idag!

Putte: -Jaa! Undra om fröken Melonie firar oss..

-Ja,tänk om vi får cupcakes!" Gud! Isac  är  förkyld.  Jag har alltid varit med honom i skolan,och då avgudar tjejerna honom. Kommer de hata mig eftersom jag är hans tjej?"  På kvällen fyller Putte år.


-YEEEEEEEEY! " Tänk om jag hade en förälder hos mig,inte för det är fel på mr.&mrs. Legacy. Men Juliette klagar alltid på sin fd. otrogna pappa. Tänk om jag hade någon att klaga på. Eller älska."  -Dags att fylla fjorton. Dags att fylla fjorton. Dags att börja på högstadiet! Bye bye mellanstadiet&lågstadiet!   -Smoothie skulle ju passa fint.  På morgonen nästa dag var det dags för utflykt. De gick till Bistron.  Lovisa :- Mina två barn. Tänk om Tom gått med dem nu. Åh gud,han skulle slutat high school om bara några månader.   - Men du Mel,ska inte du också göra läxorna?

Melanie:- Eeh,Julli,de är tills på torsdag.. Varför göra idag?

- För att det är onsdag kanske?!     -Åh! Nu mår jag bättre! Vilken god medicin..Men vänta! Det här är ju Toms gamla elixir! Shit,tänk om jag blir sjuk!?   -Nepp! Mådde bättre av den mystiska drycken.  Tom - Yeah yeyeye! Vilken musik!!   - Julli,vill du bli ihop med mig?

   -Skojar du med mig?

   -Va!? Putte blev förkrossad. 

   -Idiot! Tror du jag är kär i dig?

   -Ja-- Jag vet inte!

   -Jaha,men jag är i alla fall..

   -I alla fall?? Fortsätt!

   -Ja jag är i alla fall ihop med dig nu!

   -Puh!!

   -Åh! Böcker om psykologi är intressanta. Jag kanske borde bli något i den stilen!   -Julli,jag kopierar din läxa!

  -NEJ! Idiot,söta idiot!-ÅH! Mamma,pappa,Zachie,Tom! Kom tillbaka♥

 
 
XOXO

XOXO

25 september 2011 20:30

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 200-250 läsare blir din här på
http://laakinoiise.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-sondag-3.html#commentt
Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

http://laakinoiise.blogg.se

Andrea

25 september 2011 20:43

Är med!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Ovido - Quiz & Flashcards