andilove

Direktlänk till inlägg 8 november 2011

Hata Drottninggatan :/

Av Andrea - 8 november 2011 16:38

Hej!
Idag började ju vi samla in saker till Julbasaren.

Första affären vi går in i är Weekday,och där får vi inget.

Sen M&Q,då säger hon butiksbiträdet att 3 tjejer redan varit där,och då tänker man "Va?!".

För liksom,det är vår gata och ingen i femman får ta den delen,och är det en annan skola?
För den skulle ju kanske gått igenom alla affärer före oss.

Nåja,affär efter affär "Nej tyvärr,vi får inte ge bort saker" "Nej tyvärr,pröva med mindre affärer" och annat.

Så då får man ha det där fejkade leendet och säga "Okej,men tack ändå. Kom gärna till Julbasaren den tionde december" och le tills man kommer ut där man säger hur arg man blir.

Men vadå!
Vi hann gå från Weekday till Åhlens City,och vi fick tre jäkla saker från 2 olika affärer.

H&M,M&Q,BR,Buttricks,Lindex,KappAhl..Alla sa nej!

Och vet ni varför??

För att stora affärer inte får ge ut saker men små får.

Eller jaa, Teda fick ju tillexempel från Zara,men ja,hon fick inte från H&M till exempel.

Men ändå! Vi fick 2 saker med cykellysen och en Olivtvål.


Hoppas verkligen det går bättre på torsdag,då kommer vi ju längre fram och då är det mindre butiker.

Dessutom ska vi gå till Apotek H(konstigt namn) som ska ha packat ihop lite saker till oss,och dessutom gå tillbaka till affärerna Joy&Manhattan för att prata med dem igen.


Allt skulle vara bra om inte alla andra fick så himla mycket.

Alla andra fick typ minst 15 saker.

Issa fick till och med en skinka(okej vem vill ha det?!).


Men Issa,bara så du vet,det var inte särskilt kul när du skröt om alla saker du fått när vi bara fått tre saker.


Om vi inte får mer än 3 saker på torsdag blir jag galen.

Jag lovar,en grottmänniska.


Kram Andrea♥ 

 
 
Ingen bild

isadora

8 november 2011 17:42

För mig jo! :) Misslyckade Andrea :((som inte fick lika många saker som jag) hehe

Andrea

8 november 2011 18:11

Kul Issa. Inte

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Ovido - Quiz & Flashcards