andilove

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Andrea - 25 november 2011 21:47

Hittar inte bilderna(alltså på screenshots..).

Får undersöka vidare det imorgon.

Nåja,här får ni en liten grej att göra:


1. Gå till google

2. skriv: mov0001
3. Tryck/Klicka på den första alternativet som kommer upp!


Kommentera vad ni får upp :)


Andrea♥


Av Andrea - 25 november 2011 20:42

Att vara NikkiTitel: Att vara Nikki
Orginaltitel: Being Nikki

Författare: Meg Cabot
Serie: 
Airhead-trilogin

Del: 2
Utkommen: 
2010
Sidor: 
304
Betyg:
8/10
Handling:

Att vara Nikki Howard börjar vänja sig för Em.

Men såklart,att stå modell,med nästan ingenting på sig, i flera timmar  är inte det roligaste.
Medans Nikki är på modelluppdrag på Saint John så ringer en okänd man till Lulu i New York och påstår att han Nikki Howards bror.
Han säger dessutom att deras mamma är borta. Em lovar att göra allt för att hitta henne. Hur det nu ska fungera.
Samtidigt så måste hon få Christopher att förstå att det är henne  han älskar.
Och att Nikki är Em..

Av Andrea - 25 november 2011 19:04

Haha,det är det jag sitter och gör.

Fast mitt bröd tog precis slut.

Nu är jag piggare,kanske för jag precis ätit middag - och ska skriva Cornyn.

Men sen kan de bli lite svagt med Cornyndelar,för jag,Issa,Sofie och Teda har inte spelat på Cornyn på flera veckor,och jag gör det inte själv.


Medans ni väntar på detta kan ni läsa en lista som jag svarat på för att jag har tråkigt.


Låt som när du är ledsen sörjer till? Ingen speciell.
Beroende av: BÖCKER!!!
Vad tror folk om dig?: Fråga dem istället,nej..men jag verkar väl ond typ.
Vad säger du för att imponera på någon? Varför ska jag imponera på någon?
Hur imponerar man på dig? Mig imponerar man inte på :P
Brukar du skratta för dig själv? Ja det är klart.
Var bor du? Hemma
Trivs du där? Japp.
Äger du några converse: Ja.
Är du allergisk mot något: Nej!
Hur svarar du i mobilen: Hallååå(med uttråkad röst)
Antal timmar sömn i natt: Tror du jag räknar?
Brukar du komma i tid: För det mesta
När blev du fotad senast: För någon timme sen.
Hur känner du dig nu: Trött och ont i magen.
Vad saknar du: SNÖ
Hade du en bra kväll igår: Minns inte :/
Favorit dryck på morgonen: Juice eller oboy 
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vardagar mellan 21-22,sen så somnar jag någon gång i livet.
Sysslar du med någon idrott: Går på dans
Vill du hellre ha mail än brev: Brev :P
Är du nöjd med ditt liv: Jaa 
Vad gör du i morgon: Pyntar mitt fönster
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Inget,om jag inte köper något,vilket jag inte brukar.
Vad längtar du till? JUL! :D
Du samlar på: Stenar&souvenirer
Vilken tid gick du upp idag: Klockan åtta
Är det okej att gråta: Ja såklart!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa BÖCKER,spara,åka utomlands med familjen.
Bär du glasögon eller linser: Ja glasögon.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej kläder ska vara bekväma och ha bra kvalite(och snygga då)
Är du bra på att laga mat: Beror på vad jag lagar.
Vad dricker du helst när du är törstig: Isigt vatten
Vilken är din favoritglass: Ben & jerrys,piggelin,sandwich
Vad äter du helst när du ser på film: Chips/popcorn
Bor dina föräldrar tillsammans: Jaa,som tur är ;)
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Tycker du jag ens verkar vara en människa ?!

Av Andrea - 25 november 2011 16:45

Hej,jag heter Andrea och äger alla mina favoritböcker!

Nej men ja jag har ju sagt min favoritförfattare är Suzanne Collins och att Hungerspelen är min favorit,men jag tjatar så mycket om Hungerspelen.

Så mitt svar blir denna gång:
 (Stor bild,liten bild).

Men det är mina favoritböcker av de jag äger. Att jag äger alla mina favoritböcker bryr sig väl ingen om!

Nu ska jag skriva på my book,so bye!

Andrea - The writer!

Av Andrea - 25 november 2011 16:34

Ja,ni såg rubriken.

Är trött.

Vill typ krypa ner i sängen och läsa(Princess in the spotlight*,Abandon&Lögner).

Och se på TV.

Och hyra någon film.

Typ,Djävulen bär prada.

Vet inte hur uppdateringen blir. Har ju ett tidsinställt,men kanske ska fixa en Cornyn,och kanske en bokrecension.

Nej förresten,glöm kansket.

Det var längesen jag skulle skrivit om Att vara Nikki.

Andrea♥

@Colosseum  


*Har börjat läsa den,för jag hade lust för det igår. MEN DET BETYDER INTE ATT ETTAN ÅKER IVÄG(?) FRÅN MIN ÖNSKELISTA!

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards