andilove

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Andrea - 6 oktober 2011 22:07

JA,måste ha en godnattvisa också,annars kan jag ju inte sova... Haha :)

Mysig låt dethära ♥


Kram Andrea♥

Av Andrea - 6 oktober 2011 22:06

Glömde att blogga,eller tja inte glömde! Men nu måset jag sluta,fast innan,Norlie & KKV med När jag går ner

Av Andrea - 6 oktober 2011 18:45

Hello♥ Har inte bloggat idag..

Vill ni veta varför? Ja det är klart ni vill :)

Vi slutade 3 idag,och då väntade Teda&Sofie på mig. Så vi gick hem till mig,och de spelade sims medan jag duschade(sista lektionen var gympa) och sen så spelade vi Cornyn,allas favoritfamlij.. Eller nää den får delad plats med Legacy för mig!

Aja,för att jag har tråkigt får ni ett sånt här litet test:

1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Råkade ringa
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Oki hah ;) :)
3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?

De har inte svarat än :)

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Hej :)

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Ok puss

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Såg Kenza på gatan
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

Ja
8. Vad vill du höra mest av allt?
Kunde du?
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?

Ok.. 

10. Din romantiska replik?

Hej är du hemma?
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?

Men jag orkade inte.


Haha,bestulen 'men jag orkade inte'  :) Ska tv-titta nu! Vi hörs om någon timme

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards