andilove

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Andrea - 27 oktober 2011 20:52

Vill du vara vänlig att funka? Har hållt på i 40 minuter med att få det starta.

Sims 3 Launcher har slutat fungera. Felsök eller Stäng program?
INGET AV DEM! FÖR FASIKEN,GE MIG MITT SPEL! Findus hade precis fångat sin första fisk i sjön och en av simmarna höll på att föda. Och vad händer?
JO MITT JÄKLA THE SIMS LAUNCHER VILL INTE FUNKA! TACK FÖR DEN!
Har stängt av datan 1 gång,loggat ut 1 gång&startat  om den 1 gång.

GE MIG MITT SIMS!    

Av Andrea - 27 oktober 2011 19:05

Veckans favorit-lugn,skön,mysig♥

Den här verkar mysig att sova till. Dock så kommer jag inte ha godnattvisa eller dagens låt förrens 2012 igen tror jag.

Tar en paus i det,fast jaa,kanske inte till 2012. Vi får se med tiden.

Men såklart,ni måste få låten också!

Ska göra läxa&spela sims nu :) 
Kram Andrea♥ 

Av Andrea - 27 oktober 2011 16:47

Jag tävlar om en valfri sak på Store under 100 kronor hos den här bloggen http://spelasims.se
Själva tävlingen hittar ni här
Ni borde vara med,inte alltid man får sådana här chanser!


Av Andrea - 27 oktober 2011 15:35

 Ändrade headern lite halloween-ig :) Den får vara så tills jag kommer hem från Rom.

Från förra årets halloween

Av Andrea - 27 oktober 2011 15:26


Eller jaa,på måndag.

Men då är ju jag i Rom.

Men imorgon är det halloweenfest på skolan.

Ska klä ut mig till mig själv,jag är ju så läskig.

Nej jag bara skojade,jag är en häxa.

Alltså jag ska klä ut mig till en häxa.

Kanske tråkigt men ajaja.

Kram Andrea♥

Ovido - Quiz & Flashcards