andilove

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Andrea - 23 oktober 2011 20:15

Dagens bloggtips:

http://yaldaaliiii.devote.se/

Hon är bra på wordfued också,varje gång så vinner hon med några futtiga poäng! :)

Av Andrea - 23 oktober 2011 19:42

... så är jag någonstans i Rom♥

Ska bli jätteroligt att åka dit!

Jag åker på söndag morgon.
Och det gör Teda med! Så vi kommer typ åka med samma plan(och det var inte något vi bestämt!) :)
Men,jag hoppas att jag näsa vecka,inte mår lika dåligt&är sjuk som idag.

Jag har mest ont i halsen,host hit och host dit,men även så är jag varm&mår dåligt :(

Man får hoppas att jag bättrar på mig tills imorgon då det är skola.

För annars skulle jag ligga efter. Och det är aldrig kul att ligga efter(inte för jag brukar det). Inte ens om det bara är en dag.

Så jag ska bli frisk.

Kanske bra om jag slutar blogga då,så jag inte är inne på datan!
Kram Andrea♥ Ja då blir det Colusseum snart!

Av Andrea - 23 oktober 2011 18:30

Har inte tagit så mycket bilder,det är mer SPELA SPELA SPELA!,men här kommer de jag har tagit! Detta kommer istället för Legacy   Min sim Leonne med sin ena häst som jag glömt namnet på !   Min katt Caddle på äventyr ;)   Leonne möter Rose Cornyn(Maggies kusin) ,som flyttat till den nya staden,i djuraffären!   Hon lär en fågel att prata!   Hon fyller på fågelburen   Med en fågel   Som hon leker lite med!   Katterna Hallon&Caddle träffas   Hästen tigger morötter!   Någon människa bara kom och försökte slå min sim!   Vid ridcentret    Tävlingstid - Min häst vann,har vunnit kapplöpning&hopp(inte prövat terräng än!)   Försöker sig på detta:   Men hon vågar inte hoppa genom eldringen    Hennes trofeér   Caddle håller på att få kattungar!  Så här ser det ut när en ny kull föds(detta är kull 2 och fick med sig lilla kattungen(flicka) Cadda och lilla kattungen (pojke) Caddie,tidigare barn är pojken Doodie!)


Det var alla mina simsbilder,just nu!

Kram Andrea♥

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards