andilove

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Andrea - 19 oktober 2011 18:31

Hej! Idag hade vi halv idrottsdag.

Då åkte jag(och flera,t ex Issa,Sofie&Teda) till ett klättringscenter.

Det var jättekul,men man han inte många väggar.

Dels för folk var långsamma,dels för att det var långa köer,och så var vi inte där så himla länge(2 h ungefär)..

Jag hann med 2&en halv vägg,och det var inte för att jag var långsam.

Först var det jättelång kö när man skulle prova den första väggen. Sen åt jag mat.

Sen klättrade jag en vägg som var 12 meter hög(och jag gjorde misstaget att kolla ner ett par gånger) och sen stog jag i kö typ 15-20 minuter. Sen kunde jag inte klättra den eftersom jag inte fick grepp(kom kanske 2-3 meter långt upp,sen gjorde jag äver illa mig ;) )

Sen stog jag i kö till en,men så fort det var min tur skulle vi gå!
Så jag hann 2&en halv..

Sen kom Teda,Sofie,Isadora&Wilma hem till mig,och jag tvingade dem att städa allt de stökat(när vi lekt alltså..)

Men jag hade i alla fall väldigt kul!

Ska snart äta mat snart,så vi hörs senare!

Kram Andrea♥ 

Av Andrea - 19 oktober 2011 18:15

En shopaholic får en syster (inbunden)

Titel:En shopaholic får en syster

Orginaltitel:Shopaholic and sister

Serie:En shopaholic

Författare:Sophie Kinsella

Del:4

Genre:Chic-lit,shopping

Sidor:362

Betyg:3/5

Handling:

*Spoilervarning*

Becky&Luke är tillbaka i London efter den tio månader långa smekmånaden.

Hon får höra att hon får en syster. HURRA,är det första hon tänker.

Men systern kanske inte är som hon tror.

Och Luke och hon börjar glida isär...


Handling: 5/5
Språk: 5/5 - Inte som Bridget Jones dagbok med allt 'Mkt'
Karaktärer: 3/5 -
Omslag: 1/5 -Jag gillar inte shopaholicomslagen
Av Andrea - 19 oktober 2011 18:00

Del 1 , Del 2 , Del 3 ,Del 4 , Del 5Del 6,Del 7,Del 8,Del 9,Del 10,Del 11,Del 12,Del 13.Del 14,Del 15,Del 16,Del 17,Del 18,Del 19 , Del 20,Del 21,Del 22,Del 23,Del 24,Del 25,Del 26,Del 27,Del 28,Del 29,Del 30
 

Willie-Oliv
Lovisa-Vinröd
Isac-Ljusrosa

Juliette-Indianröd 
Lisa-Marinblå
Ella-Aqua Marine
Amelia- Orange
Putte- Brun
Gäster- Grå och neonrosa
Berättarröst - Svart 

Så här läser du Legacy    Ute på gården tog Isac hand om sina växter så fort han kom hem.   Men sedan lade han sig som alla andra.   Eller ja,inte alla andra eftersom Willie fiskade.   Ett under var att Willie inte var trött när han tog hand om dagisbarnen.   Han lärde dem att prata till skillnad från deras föräldrar.   Men han var hungrig   Putte,han jobbade för fullt.   "Åh! Idag fyller jag nitton,och snart går jag ut skolan!"   "Idag blir jag fri! Jag fyller nitton! Bye,skitgymnasium!   Isac tog hand om sina väskor.   Amelia pratade med Lovisas mamma som kommit på besök.

   Medans Juliette gjorde miner med morbror! Lovisa:-Mamma,har du kommit?
Lovisas mamma:-Jaa.du!
-Och morbror med!,inflikade Juliette  Isac:-Nu ska jag fira min födelsedag!   -Gud,för nitton år sen den här sekunden skickades jag till Isac. I nitton år har jag älskat honom! GUD!  "vad jag känner mig vuxen! Kaffe latté och allt!"   "Hmm,den här brudklänningen passar perfekt. Men Isac  kommer nog dumpa mig,jag är ju bara en gammal tonårsförälskelse."   Isac tog hand om trädgården.   Och Amelia bytte om till sina vanliga kläder. Sen så plockade hon upp tidningen och kollade efter jobb,här skulle det jobbas.


Ovido - Quiz & Flashcards