andilove

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Andrea - 26 oktober 2011 20:18

Hej! Vet inte varför jag började skriva detta inlägg.. Nu när jag ändå gör det kan jag visa 3 bilder med min gamla katt Findus(på Sims alltså! Jag har ingen hemlig katt,hehe,eller har jag??! :P )
 

Findus kommer hem till familjen.  

Findus tigger mat :)  

Findus sover på fåtöljen!

Jag gillar Findus! Han är sötare än Caddle&Hallon. Och deras  barn med. Synd om Findus dör snart!
Jag adopterade ju honom idag(i verkligheten,i sims 3/2 dagar).

Findus,ja du är en riktig vän!
Vet inte varför jag skrev så hehe!
Kram Andrea♥

Av Andrea - 26 oktober 2011 18:01

Äntligen fick jag gå till skolan. Hade förmodligen dött av trisstess om jag stannat hemma.

Fast jag är ju snorig(fräscht  ) och hostig men har inte feber längre...

Efter skolan gick jag till Sofie med Teda&Isadora och vi lekte restaurang(och nej det är inte barnsligt...)

Men sen så fick jag en present av Issa för att jag bjöd henne på bio! :D

Det var boken Stackelstrands hemlighet av Laura Trenter&Tony Manieri 

Tack så mycket Issa♥

Nu ska jag äta mat! Oxfile,för mammas kompisar är här :P
Kram Andrea♥

   

En bild från när jag var 5/6 och  skulle vara brudnäbb på ett bröllop. ( Eller tror det var brudnäbb jag var!)

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards