andilove

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Andrea - 12 oktober 2011 18:00

  En design till Linna knaspnas :P
Haha :) Jag blev nöjd och Linna med hoppas jag!
Hennes blogg:
http://linnamattis.blogg.se/




Ska fortsätta knepa på Inas fotobloggs design nu!
Kram Andrea♥ 

Av Andrea - 12 oktober 2011 17:19

Hej,idag var Teda,Sofi&Isadora hos mig och vi skrev på min och Issas bok(eller alltså jag&Isadora skrev),spelade sims(MYSKO DEL!),och Teda&Sofie ritate till vår bok.

Nu ska jag snart fira min mamma på restaurang :)

Kram Andrea♥

Av Andrea - 12 oktober 2011 17:10

  Grattis mamma! Ha en bra födelsedag(Med mig :D )

Idag fyller min MAMMA år och för hennes skull vaknade jag 50 minuter tidigare än vanligt(det vill säga tjugo i sju)

Grattis mamma,återigen,och kom på vilken restaurang vi ska äta på haha!

ÄLSKAR DIG!

Kram Andrea♥- Extra kram till mamma :)


Ovido - Quiz & Flashcards