andilove

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Andrea - 24 oktober 2011 15:34

Mitt sims fastnade mitt i allt.

Och jag sparade inte ens innan.

Poor Legacy!
Kram Andrea♥ 

Av Andrea - 24 oktober 2011 10:07

 

Den här bilden är från när jag började sexårs..

Haha,Tedas min.. Var tvungen att retas,sorryTeda,mohahaha!

Av Andrea - 24 oktober 2011 09:34

Hej,alla läsare.

Just nu sitter jag ensam hemma i en soffa.

För jag är sjuk.

Det är inte roligt,har varit sjuk sen i lördags(det var liksom 5-4 grader på landet i fredags när vi kom dit. Innomhus alltså!).

Så här sitter jag och hostar.

Min mormor ska komma,någon gång.

Men jag vet inte när.

Tänkte visa någon bild på mig just nu,men jag är sjuk&blek så bilderna blev hemska...

Så ni får en gammal,gammal bild istället.

 

6 år :) Haha jag bara håller i min docka. Gud vad små&söta Sophie&Teda är!! Haha,Sophie med mat i munnen.

Ovido - Quiz & Flashcards