andilove

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Andrea - 29 oktober 2011 21:18

Hej,kom nyss hem från min morbror&ska sova. En dålig sak är att det blir ju vintertid imorgon och jag får sova en timme mindre! Det får ju alla men eftersom jag är tvungen att vakna typ 3 blir det 2 Godnatt, vi hörs på onsdagMen missainte tidsinställda inlägg,3 varje dag.Kram Andrea^^


Upd:Kom på att jag sover en extra timme&fick veta att vi har internet på hotellrummet :D

Av Andrea - 29 oktober 2011 16:19

Hej! Idag var jag på biblioteket. Jag hade en lång lista med böcker jag ville låna:
Att lura döden - L.J Smith

The Carrie Diaries - Candace Bushnell
Sommar i New York - Samma som där uppe  

Hemligheter - Sara Shepard

En mini-shopaholic i mammas fotspår - Sophie Kinsella*

Frestad - P.C&Cristin Cast**

Bränd - P.C&Cristin Cast***

Cirkeln- Mats Strandberg&Sara Bergmark Elfgren****
Karriär&Köksbesvär-Sophie Kinsella

Mina hemligheter-Sophie Kinsella



*Jag har inte läst den så jag kommer inte recensera den

**Jag vill inte köpa den boken så jag ville låna istället

***Samma här

**** Fast jag trodde inte den skulle finnas eftersom den är väldigt populär.


Men ändå! Jag trodde verkligen jag skulle komma hem med mer än en bok!  

Blev boken jag fick med mig hem.. Den verkar bra,hitills!

Av Andrea - 29 oktober 2011 11:22

Yey! Imorgon den här tiden sitter jag någonstans i Rom. Jippie! Ska bli jätteroligt att åka till Italien igen,senaste gången jag var där var det ju inte så länge..Hann inte köpa glass! Bara bada lite(och man kunde knappt det,vågarna var jättehöga) och sola&läsa. Och köpa en pizza vi åt i bilden och gå runt bland gatorna..Men vi var bara där i några timmar,eftersom vi skulle till Monaco efter.. Ja,jag snackar såklart om i sommras när vi bilade ner från Frankrike till någon liten mysig stad i Italien.

Nåja,bloggen kommer inte vara ouppdaterad,även om jag inte kommer ha internet.

För jag fixar en massa tidsinställda inlägg. Så ni kan vänta er 3/4 inlägg varje dag. Så fortsätt kika in och lämna positiva kommentarer så jag får en trevlig hemkomst,eller vad man ska säga!

Ska packa lite nu,kramis!

Kram Andrea♥ 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards