andilove

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Andrea - 7 oktober 2011 21:28

Haha :) Källan ser ni där  uppe!


Hihi,roliga :) 'I hate this game'

Haha,för mig stämmer det fast med ett rum!

Hehe :P

Taskigt,men ni ser på vad hon tvingas lyssna på va?!

Sten,sax,papper?

Don't tell anyone,yeah!

Haha :)

Haha!


En hustru vaknar tidigt en morgon och upptäcker att mannen inte ligger bredvid. Hon misstänker att han redan gått upp för att överraska henne, eftersom de firar 20 årig bröllopsdag idag. Hon väntar, men mannen kommer inte, så kvinnan sätter på sig morgonrocken och går ner i köket. I mörkret sitter hennes man vid bordet med en kopp kaffe och stirrar tomt framför sig.


- Men hörru, har du suttit här hela natten? säger kvinnan och slår sig ner bredvid.


- Minns du när vi träffades? säger mannen utan att se på henne.


- Hihi, ja, jag visste väl att du skulle komma ihåg...


- Hur kan jag glömma? suckar han och stirrar fortfarande tomt framför sig. Han fortsätter:


- Minns du när din pappa kom på oss i baksätet på min bil?


- Mmm... Kvinnan suckar och tänker tillbaka på gamla minnen, då hon bara var 16 år och han 21.


Han fortsätter:


- Minns du när han hittade oss i garaget och förde blåslampan mot mitt huvud och skrek;


- Antingen gifter du dig med min dotter eller så skickar jag dig i fängelse i 20 år!


- Hihi, ja...


- Mm... Jag hade varit en fri man idag...


E-mail från en arabisk student till sin pappa.

Kära Pappa

Berlin är en underbar stad, människorna är vänliga och jag trivs verkligen här. Men pappa, jag skäms lite över att åka till skolan i min äkta-guld Ferrari 599GTB när alla mina lärare och många av mina skolkamrater åker tåg.

Din son Nasser

Pappas svar!!!

Min Älskade son

Tjugo miljoner US dollar har nyss överförts till ditt konto. Var snäll och sluta skämma ut oss. Åk och köp dig ett tåg du också.

Älskar dig,

Pappa



Haha :)



Av Andrea - 7 oktober 2011 21:23

Sitter och kollar på Natt På Museét 2..

Såg den en gång på bio med Linn(när hon var fruktansvärt kissnödig!) och senaste gången var det smått innan  jag fick glasögon och då såg jag inte så bra!
Så jag ser om den,jag vet vad som händer men inte i detalj ;)

Nu ska jag snart fortsätta kolla,men missa inte den här underbara låten!
 Kram Andrea♥

Av Andrea - 7 oktober 2011 18:00

  George-Grå

Cho-Grön

Maggie-Violett
Lisa-Röd
Övriga-Rosa
Berättarröst-Svart
Madilyn-Blå
Willie- Marinblå

[Läses] [Delar]

 Cho:-F*n vad jag är trött. Klockan är 01.00 och barnen är vakna! ÅAH! Kan de inte växa upp eller vad? Eller ifall sluta göra i blöjan.  -Naaww gubben! Har du gjort i blöjan,nähä det var din syrra

[Cho är fortfarande sur för att George dissade henne och skaffade ett barn när han inte visste att han gjort Cho på smällen]   -Och Raymond ville så gärna ha kakan,så han stal den.Slut Maggie:  "Wooh! Vad härligt att ta en morgondusch"  George:"Vad härligt med ett morgondopp.Men nu får jag väl gå in och ta hand om ungarna"   Medans Willie sov så satte George igång med uppfostringsträningen.  -Res dig upp sså går det enklare,gumman

-Papa,var är mama?

-Mamma? Cho är i trädgården.

-Näej! Mama.

-Meg?,George stelnade till. Han hade inte pratat om henne på flera månader,och en liten barnunge var inte direkt den han hade tänkt prata om det med

.Ja Meg.Mama Jag vill till mama.

-Vill du dö? För det är enda sättet att träffa mamma. Annars så har du supersnälla Cho här,som inte misshandlar dig eller dina systrar.

-Cho!Cho,snäll.

-Ja,Cho snäll.Samtidigt blev det första skoldagen.   -Var är alla andra?Har jag missat något!

Busschaufför:-Nej tjejen,du bor längst bort och hämtas först.

-Puh!   -Uff vad smutsigt.    -Gumman det får räcka för idag. Din bror har vaknat.   -Vem är pappas lilla pojke? Det är W-mannen :P   Samtidigt arbetande Cho i trädgården. Hon är trädgårdsmästare.   Hon gick in i växthuset och skördade lite.   Och George ändrade Willies frisyr.   Sen lekte han som ett småbarn   Till sist lärde han honom att gå.  Cho åt lite av sina tortellinis. Hon blev utmattad av sitt jobb&barnen -Godnatt älskling.

-Natti älskling♥

Av Andrea - 7 oktober 2011 17:18

Har tråkigt.. Eller nää egentligen inte...

För ungefär 5 minuter sen gick Teda&Isadora..

Det hände typ INGET i sims :( Bara skolbalen. 

Ska kolla på TV nu,och fortsätta göra läxan..

Vi hörs senare!
 Gammal bild♥
Kram Andrea♥ 

Av Andrea - 7 oktober 2011 15:22

Hello! Sitter hemma med Teda&Isadora..

Vi har gjort läxorna.. Eller jag gjorde det i 10 minuter ungefär,och sen fick jag tråkigt och hjälpte Teda,eller tjaa,gjorde hennes läxa själv,och hon gjorde den med!

Nu ska vi spela Cornyn! Del 3 kommer idag! Hörs senare!

Kram Andrea♥ 

Ovido - Quiz & Flashcards