andilove

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Andrea - 25 oktober 2011 21:08

Hej!
För typ 20 minuter sen kom jag hem från att sett Footloose(den nya,inte den gamla) med Isadora!
Vi kom till biografen(Park) klockan 17.20 ungefär,sen stog vi i kö typ 20 minuter,sen fick vi komma in!
Filmen har inte premiär förrens om typ en vecka,så det var en förhandsvisning!
Jag hade fått biljetter av min dans,och bjöd Issa.

Filmen var bra men jag ska inte reccensera den,även om ni kanske sett den gamla,för ni kanske vill se den nya och jag vill inte avslöja någonting.

Nu ska jag äta lite sallad(helt mätt av alla popcorn) så vi ses imorgon!

Kram Andrea♥ 



Men en sak var ASIRRITERANDE. Alla tonåringar som applåderade&jublade varenda gång någonting hände.

OCH TRO MIG,Det var många gånger!
Jag skrek åt dem att hålla tyst en gång,varje gång blev jag asirriterad! KUNDE DE INTE VARA TYSTA?
Det är bio,inte teater. Man applåderar inte när någon slår någon..


Av Andrea - 25 oktober 2011 16:19

 85.226.246.4517 oktober 2011 kl 08:43
 213.89.9.1317 oktober 2011 kl 19:02
 213.89.104.21923 oktober 2011 kl 16:22
 217.174.64.11624 oktober 2011 kl 14:20
 213.89.10.8325 oktober 2011 kl 16:19

Det är alla IP:s jag fått blockera på sistonde.

Förmodligen samma person.

Samma person utan liv som kommenterar strunt. När jag blockerar söker den upp en ny IP.

Den senaste kommentaren jag fick av den här människan var detta:

Kommentar till NI HAR VÄL INTE GLÖMT?
 
Ingen bild

aasada

Tisdag 25 okt 15:04

tror du folk sitter och läser din blogg? folk har ett liv.
Stäng ner din äckliga blog innan jag gör det åt dig

IP: 213.89.10.83


Jag svarade följande: 

Folk läser min blogg.
Ja det är klart folk har ett liv.
Eller inte du såklart.
Hur i helvete tror du du ska stänga ner min blogg?
 
Jag fattar inte varför folk får kickar av att kommentera efterblivna saker.
Eller av att leka cool..Vet ni?
Sluta,jag börjar tröttna på dina idiotkommentarer.
Hejdå Idiot.
Kram till mina andra snälla läsare♥

Om ni undrar varför jag visar IP så är det dels för att ni ska kunna blockera dem och inte få samma idiotiska
kommentarer som jag! 

Av Andrea - 25 oktober 2011 11:17

Diablo Series for iPhone 3G/ 3GS (Circle)Round Dots Hard Plastic Case for iPhone 4 (Red)Silicone Devil Protective Case/ Cover/ Shell for iPhone4 (Green)Coca Series for Iphone 3G / 3GS (Green-transparent)Unique Copper Coin Grip Pattern Protective Plastic Cutout Case CHard Plastic Faceplate Cover Case for IphoneHard Plastic Faceplate Cover Case for IphoneHOCO Durable Plastic Lotus Skin Case with Front Screen ProtectorLatest Monchhichi Boy in Cubs Suit Pattern Protective Rubberized
 
Kanske vinner just DU någon av dessa roliga skal.
Så kom igen! Var med,kära bloggläsare.
Du sparar upp till 500  kronor på det,och det är en finfin present!

 
Var med snälla!
Kommentera bara det inlägget               
 
Det är en vecka kvar tills  tävlingen tar slut,så tipsa alla era kompisar!
Kram Andrea♥ 

Av Andrea - 25 oktober 2011 11:06

..så jag kan vila mig lite. Men imorgon ska jag vara i skolan. Jag är trött på att stanna hemma.

Jag menar,jag har varit sjuk sen i lördags,varit hemma igår&idag.

MAN TRÖTTNAR!

Det finns ju de som stannar hemma för minsta huvudvärk i 2 minuter,men jag tillhör inte dem..

Jag blir uttråkad. Som nu.

Även om jag idag ska gå på en förhandsvisning på bio med Isadora.

Det är den nya verisonen av filmen Footloose.

Jag fick två biljetter till en förhandsvisning av min dans(premiären är egentligen den andra,tror jag)!

Nu ska jag nog kolla på TV,så vi hörs sen!
Kram Andrea♥ 

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Skapa flashcards