andilove

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Andrea - 21 oktober 2011 22:10

Hej :) Just nu sitter jag i bilen och har tråkigt!Har just läst klart Magikerns port(vet att jag inte uppdaterat saken i menyn!)Nu spelar jag lite Wordfued och vill sova! Är trött.Godnattkram Andrea!

Av Andrea - 21 oktober 2011 19:44

...men ni besökte bloggen ändå!

Idag hade vi orientering,så  vi började 8.20

Det var okej,bortsett från att mina skor blev dyngsura.. :(

Jag var med Felicia..

Sen efter skolan så gick jag Teda&Isadora hem till mig och gjorde läxor och spelade sims..

Men vi byggde typ bara :)
Sen när de gått så spelade jag sims med någon människa jag döpte till Leonne..

Hon hade först en häst,sen adopterade hon en katt,en till katt,en till häst.

Kattarna Caddle och Hallon väntar kattungar men inte hästarna.

Men den ena hästen är bra på  kapplöpning och hopp:)
Nu ska jag snart till landet. Får se med uppdateringen,hehe.


Kram Andrea♥

Av Andrea - 21 oktober 2011 17:30

 George-Grå

Cho-Grön

Maggie-Violett
Lisa-Röd
Övriga-Rosa
Berättarröst-Svart
Madielyn-Blå
Willie- Marinblå

Rose-Rödorange
Andy-Cyan
Ofelia-Neonrosa
Oliver-Ljusblå
Sophie- Oliv

[Läses] [Delar]

Cornyn kommer varje fredag.

  Willie:- Jahapp. Då åker jag idag då..  Maggie:- Aah,och så du vet kommer jag sakna dig lillebrorsan :) Du är kul

  -Tack Mag! Kommer sakna dig och Madielyn med!

  -Taxin tutar! Vi ses snart hoppas jag.

  -När jag är tretton? Maggie,då är du ju 16-17 eller något. Du kommer hata mig!

  -Näråå! Du är ju min brorsa trots allt.

  -Halv!

  -Kram!

  -Kram!   Taxin åkte iväg med Willie. -Dansa på Cornyn nattklubb i 3 timmar? Jag vet inte.. Nu när jag har fyra barn och allt. Ja,det gjorde jag,men jag var 23 då! Jag var inte gift och inte farsa. Vi får se,hör av dig! Kram.

-Vem var det pappa?

-Åh det var min manager Charlotte.

-Är du kär i henne?

-Va!? Nej jag älskar ju Cho!
-Men Rolan då.

-Jag hittar minsann något sätt att få bort honom....

-Pappa?

-Ja?

-Du dödar honom inte va?

-Nej! Såklart inte

"Farväl plan A !!" 

-Förresten älskling,träffa inte flera killar i taget när du blir stor.

-Nej! Såklart inte!

"Farväl plan A!"


Flera dagar senare.  -Så Rose!Hjärtat,hur är det att ha flyttat till Twinbrook.
-Jo du farbror G! Man kan säga,att rätt många Sunset Valley hjärtan blev krossade! 


-Rose,Rose,Rose! Vad sa vi om en kille i taget?

-Haha farbror G.
   Hemma så lekte Maggie med sin leksakskompis!   Och Madielyn med.   "Åh,jag åker på spa. Graviditeten är tuff!"   -Rose,vet du? Jag och Cho hartyp gjort slut!

   -Vah!? Nej!

   -Hon va otrogen,mitt framför näsan på mig.

   -Med den snygga Bakersonen?

   -Rose,hur länge har ni bott här egentligen?

   -3 timmar..

   -Aja,iallafall var det med Rolan,hennes skolex.

   -Nää! Fy!

  -Jaa!

  -Men ni blev ihop för barnets skull?!

 -Ja,vi får hoppas att det är mitt barn och inte hans!

 -OMG! Hur länge har de hållt på igentligen?

 -Vet inte! Och min tjejbutler Tawanda flörtade också med henne.

-Åh farbror G!   De fortsätter skvallra med varanda. De har alltid haft en bra 'brorsdottertillfarbror'relation.   Till sist måste han gå på toa och sen gå hem.   Hemma så lagar Tawanda mat osynlig! Det var jätteläskigt tycker jag Teda,Isadora&Sofie   Barnet är på G!  -Jahapp,då blir det mitt andra barn. Jag måste förlåta George efter detta. Om det inte är Rolans barn..

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards