andilove

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Andrea - 8 oktober 2011 22:08

Juste,dagens låt&godnattvisa kanske kommer ligga lågt ett tag framöver! Ifall att jag inte hittar låtar alltså! Ni får gärna ge tips!

Kram Andrea♥

Av Andrea - 8 oktober 2011 21:41

Hej :) Imorgon ska jag nog på bio med Emelie..

Det är i alla fall tänkt så :)
Och ni som gillar mina bokrecensioner,ni kan läsa här:http://andypandycool.blogg.se/

för jag har börjat recensera böcker där... Vissa är kopior av den här bloggen men inte bara!
 Kram Andrea♥

Av Andrea - 8 oktober 2011 17:33

Hej! För cirka 15 minuter sen kom jag och mamma hem från stan.

Jag skulle köpa höstskor(uggs eller stövlar(inte gummistövlar) ;) ) men hittade inga snygga&bra.

Men jag köpte ändå lite saker:

   1. Stickad tröja från H&M

   2.Stickade vantar från H&M

   3. Bok,Hungerspelen av Suzanne Collins(jättebra bok hitills)

Av Andrea - 8 oktober 2011 13:10

Hmm,som gör mig glad minsann! Har jag någon sådan bok? Jag har böcker som får mig att skratta,men glad? Jo nu vet jag :)


Balettskorna ,av Noel Streatfield




                            Balettskorna
Det är i London på 1930 talet.Pauline,Peterova och Posy går  i madame Fidolias scenskola.eleverna får uppträda i tetater och baletter så snart de fyllt tolv.Pauline får en roll,och hennes lön behövs mer än väl hemma på Cromwell Road,där Sylvia och Nanny tar imot inackoderingar för att försörja de tre flickorna.Proffesor Brown har vistt glömt bort de sen sin senaste expedition.Hur  ska det gå för Paulines teaterplaner.Peterovas utbildningsplaner och Posys dans?



Det är en rolig bok :) Skrev en kort recension där uppe ;)
Jag tycker fler borde läsa den!


Kram Andrea♥ 









Ovido - Quiz & Flashcards