andilove

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2011

Historien om Cornyn [6]

Av Andrea - 21 oktober 2011 17:30

 George-Grå

Cho-Grön

Maggie-Violett
Lisa-Röd
Övriga-Rosa
Berättarröst-Svart
Madielyn-Blå
Willie- Marinblå

Rose-Rödorange
Andy-Cyan
Ofelia-Neonrosa
Oliver-Ljusblå
Sophie- Oliv

[Läses] [Delar]

Cornyn kommer varje fredag.

  Willie:- Jahapp. Då åker jag idag då..  Maggie:- Aah,och så du vet kommer jag sakna dig lillebrorsan :) Du är kul

  -Tack Mag! Kommer sakna dig och Madielyn med!

  -Taxin tutar! Vi ses snart hoppas jag.

  -När jag är tretton? Maggie,då är du ju 16-17 eller något. Du kommer hata mig!

  -Näråå! Du är ju min brorsa trots allt.

  -Halv!

  -Kram!

  -Kram!   Taxin åkte iväg med Willie. -Dansa på Cornyn nattklubb i 3 timmar? Jag vet inte.. Nu när jag har fyra barn och allt. Ja,det gjorde jag,men jag var 23 då! Jag var inte gift och inte farsa. Vi får se,hör av dig! Kram.

-Vem var det pappa?

-Åh det var min manager Charlotte.

-Är du kär i henne?

-Va!? Nej jag älskar ju Cho!
-Men Rolan då.

-Jag hittar minsann något sätt att få bort honom....

-Pappa?

-Ja?

-Du dödar honom inte va?

-Nej! Såklart inte

"Farväl plan A !!" 

-Förresten älskling,träffa inte flera killar i taget när du blir stor.

-Nej! Såklart inte!

"Farväl plan A!"


Flera dagar senare.  -Så Rose!Hjärtat,hur är det att ha flyttat till Twinbrook.
-Jo du farbror G! Man kan säga,att rätt många Sunset Valley hjärtan blev krossade! 


-Rose,Rose,Rose! Vad sa vi om en kille i taget?

-Haha farbror G.
   Hemma så lekte Maggie med sin leksakskompis!   Och Madielyn med.   "Åh,jag åker på spa. Graviditeten är tuff!"   -Rose,vet du? Jag och Cho hartyp gjort slut!

   -Vah!? Nej!

   -Hon va otrogen,mitt framför näsan på mig.

   -Med den snygga Bakersonen?

   -Rose,hur länge har ni bott här egentligen?

   -3 timmar..

   -Aja,iallafall var det med Rolan,hennes skolex.

   -Nää! Fy!

  -Jaa!

  -Men ni blev ihop för barnets skull?!

 -Ja,vi får hoppas att det är mitt barn och inte hans!

 -OMG! Hur länge har de hållt på igentligen?

 -Vet inte! Och min tjejbutler Tawanda flörtade också med henne.

-Åh farbror G!   De fortsätter skvallra med varanda. De har alltid haft en bra 'brorsdottertillfarbror'relation.   Till sist måste han gå på toa och sen gå hem.   Hemma så lagar Tawanda mat osynlig! Det var jätteläskigt tycker jag Teda,Isadora&Sofie   Barnet är på G!  -Jahapp,då blir det mitt andra barn. Jag måste förlåta George efter detta. Om det inte är Rolans barn..

 
 
mohammedi

mohammedi

21 oktober 2011 17:40

Hejsan, just nu så är det en häftig tävling samarbete Med GUNRY.
Och man vinner BADSALT/BADSKUM, rätt häftig är dem, gå in till min blogg'och läs om dem och va
med du också. Klicka här på direktlänken för att komma till tävlingen:
http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/october/utkast-okt-21-2011.html#comment

Ha en trevlig helg!

http://mohammedialdebis.blogg.se

 
Tilda

Tilda

22 oktober 2011 02:03

hej bra berättelse & blogg som jag följer som en tokk!!!
men undrar en sak?skulle du vilja börja följa mig & kommentera & såå!:) tack för den lilla uppmärksamheten jag fick!!<3

http://www.thesiiims.bloggplatsen.se

Andrea

22 oktober 2011 14:11

Hej :)
Tack så mycket
Jag kan ju läsa din blogg ibland och kanske slänga in en kommentar lite då och då.
Tack för att du gillar berättelsen som en tok :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 19 juni 2013 15:41

wow, har inte bloggat sen i januari och det var tre inlägg, men ändå så tittar alltid åtminstonde EN människa in på bloggen? rätt otroligt haha, att ni fortfarande kollar här c: har inte bloggat speciellt mycket alls på sistonde, men har ju http://...

Av Andrea - 22 januari 2013 17:05

                                          Trots att det är lite kallt är det underbart att gå runt i vintern och fota ♥ ...

Av Andrea - 9 januari 2013 16:36

I helgen var jag ju på landet,där läste jag och såg på Doctor Who.I måndags var jag med Isadora,Wilma och Teda och vi var hemma hos mig och typ flummade och busringde några killar,sen så träffade vi dem på Burger King men jag åt inget. När vi hade va...

Av Andrea - 4 januari 2013 12:55

IIIIHHHHHHHHH,min senaste besatthet är Doctor Who! Det är så grymt awesome! Jag såg första avsnittet för flera månader sen och andra några månader senare,men igår så satte jag igång och laddade ner avsnitten och så laddade jag ner text(man märker s...

Av Andrea - 3 januari 2013 19:36

Dessa är några av de tv-serier jag följer mest/älskar mest. Mina två absoluta favoriter är The big bang theory och Glee(Glee först,TBBT sen),men egentligen är det allt i olika kategorier. Bästa: Glee (med undantag för fjärde säsongen)...

Presentation


En foto,musik,tv-serie,fandom och bokbloggs-relaterad blogg av en tolvårig flicka som älskar THG och HP

 

Bloglovin

bloglovin Just nu har jag 19 följare :)

Sök i bloggen

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards