andilove

Alla inlägg under oktober 2011

Av Andrea - 1 oktober 2011 12:26

Vampire Academy(part 1)


Author: Richelle Mead

Title: Frostbite

Part:2

Serie: Vampire Academy

Pages:327

Grade: 5/5

Category's:Romantic&Horror

Year of publication:2008

Story:


Rose has serious guy trouble.Her gorgeous tuto,Dimitri,has his eyes on somene else,her friend Mason has a huge crush on her,and like it wasn't enough he get stuck in her best friend Lissa's head when she making out with her boyfriend Christian!


Then a nearby Strigoi attack puts St. Vladimir's on high alert,and the Academy whisk its students away on a mandatory holiday ski trip. But  the glittering winter landscape and posh Idaho resort only provide the illusion of safety.

When three students run away to kill strigoi,Rose must join forces with Christian.

Only this time Rose,and her heart,are in more danger than she ever could have imagiend

Av Andrea - 1 oktober 2011 12:14

(Jaja,blogg.se hade en först och who cares?)

Skönt,för det är pilligt att blogga från Opera Mini


Kram Andrea ♥


Länk till bokinlägget(Fast det är bara böckerna jag läst klart idag! Började med Prinsessas Mia igår och Prinsessa för alltid för några timmar sedan)

Av Andrea - 1 oktober 2011 11:57

Oj! Plötsligt loggade jag in på bloggplatsen och skulle kolla statistiken,så ser man att det är första dagen på en ny månad!

Och oktober! 10:nde månaden på året.

Sista kvartalet på året!! Vinterkvartalet(Jaja,det är ju vinter på första också men vadå,ska jag kalla det för kallkvartalet eller? Det är ju nu roliga saker är,som jul,halloween och så!)

Om 12 dagar fyller t ex min mamma år. Jag vet redan vad jag ska ge för present. Och sen så fyller min pappa år om ungefär 3 veckor.


Jaja,det känns konstigt att det plötsligt blev oktober.

Den här månaden ska jag ha ett inlägg med alla böcker jag läst under månaden.

Den kommer uppdateras,såklart! Jag vet inte vad jag kommer läsa för böcker!
Aja,ska recensera Frostbite& En shopaholics bekännelser(filmen,inte boken. Första boken kommer på måndag! Som sagt )

För jag åker till landet snart....

Kommer hem imorgon runt 16.00

Vi hörs senare!


Kram Andrea♥ 

Ovido - Quiz & Flashcards